Onstabiel Internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Appelflapje

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2010
Ik heb de laatste 2 dagen erg veel last van onstabiel internet. Hij vliegt er elke keer uit.

Wij zitten op een netwerk waar 3 PC's zitten verbonden. Beneden 1 die direct op internet zit aangesloten. Daarnaast hebben we dan een router, de DIR-655 van Dlink waar nog 2 PC's (boven) op zitten verbonden.

Tot 2 dagen geleden hadden we een perfect netwerk, hoge snelheden en goede stabiliteit. Toen hadden we beneden (die direct zit) opeens geen internet meer. Dus na een router reset deed die het gelukkig weer.

Toen hebben we een nieuw netwerk gemaakt, en sinds die tijd ben ik niet meer stabiel. De andere 2 PC's hebben daar geen last van. Het netwerk valt er vaak uit en dat is vervelend.

Ik heb dus als eerst maar eens de drivers van de ontvanger geïnstalleerd. Dit had ik hiervoor ook nooit gedaan omdat ik met Windows 7 werk.

En nu heb ik nog steeds een onstabiel netwerk. Wat kan ik hier aan doen, want eerst had ik een perfecte verbinding.

Alvast bedankt

Nou dat zullen we dan vanavond proberen. Kijken of het helpt. Iemand anders nog een idee?

Wat is dit nou voor rotopmerking: iemand anders nog een idee.
Zoiets geef je toch alleen maar aan wanneer je de mogelijke oplossing hebt uitgeprobeerd?
Het klinkt bijna als 'ik zie hier eigenlijk geen heil in' ..... en ik weet niet of je je het realiseert, maar het komt behoorlijk onbeschoft over naar mensen toe die je willen helpen!!

Tsjonge jonge .....
Sorry als het zo overkwam maar dat was niet zo bedoeld. Ik vraag alleen of andere mensen nog een mogelijke oplossing hebben. Dit is alles behalve onbeschoft, jammer van deze reactie van je. :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan