Onstabiel?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Freya
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Freya

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2002
Hello, Ongeveer een maand terug heb ik Mijn PCeetje laten veranderen van W.98 naar XP Professional.

Het begon al in CorelDraw. Dat programma leek geen zin te hebben om opdrachten uit te voeren, vervolgens
hapert mijn Muziek in Windows Mediaplayer en eigenlijk vermoed ik dat het niet die 2 programma's alleen zijn , alleen valt de rest niet zo op. Moederbord is een AMD ATHLON XP . Kan het mogelijks aan de Electricitiets toevoer liggen. Hoe luidde het spreekwoord alweer? XP is veeeel stabieler. Groetjes Freya.

Windows XP is zeker stabieler, als je het goed hebt afgesteld. De volgende zaken moeten geinstalleerd zijn:

- Windows XP Service Pack+alle andere updates
- Nieuwste drivers voor je hardware.

Hoe lang heb je al last van deze problemen?

De problemen zijn begonnen met de XP. Deze is geinstalleerd door een "Vakman". Ik ga er van uit dat die zijn stiel kent. Zelf kan ik niet diep in de computer duiken, mijn kennis beperkt zich meer tot de software.
Dank voor uw vlugge reactie! Freya.

Een nieuwe pc die je koopt is ook meteen klaar voor gebruik, alleen is heel standaard ingesteld. Om het maximale uit de pc te halen komt meer bij zien.

Ja..daar ben ik nu, jammer genoeg ,een beetje telaat achtergekomen! Met Vakman bedoelde ik een degelijk gerommeerde winkel, al stel ik mij nu wel een paar vragen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan