• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Ontbrekende waarden weergeven in draaitabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martin87

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2014
Goedemiddag,

In de bijlage staat een voorbeeld van het probleem. Ik wil graag in de tweede draaitabel als ik alleen week 2 selecteer ook klant A en C zien, uiteraard met waarde 0.

Het aanvullen van de brongegevens is geen optie in mijn bestand. Dat is teveel werk.

Alvast bedankt voor de reacties!

Bijlagen

Dat stel je in door bij de veldinstellingen van het veld Klant te kiezen voor de tab "Indelen & afdrukken" en dan een vinkje te zetten vóór: "Items zonder gegevens weergeven"

Dat stel je in door bij de veldinstellingen van het veld Klant te kiezen voor de tab "Indelen & afdrukken" en dan een vinkje te zetten vóór: "Items zonder gegevens weergeven"

Haije, dit is inderdaad wat ik bedoel. Dan nu door naar level 2 :D

Zie de nieuwe bijlage. Iedere klant heeft een vaste verkoper. Ik wil graag als ik week 4 en verkoper Piet selecteer, alleen klant A met 30 stuks zien en klant D met 0. Klant B en C moeten dus niet zichtbaar zijn. Weet je of daar ook een oplossing voor is?

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan