Ontgoole mij... wie kan mij helpen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

luna76

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2008
Berichten
5
Beste Help MIj Support team

Dank voor jullie hulp alvast :thumb: kan iemand mij misschien vertellen hoe het mogelijk is om je persoonlijke zoek geschiedenis van google te verwijderen ?

Zodat ik niet terug te vinden ben als je mijn naam op google zoekt.

Er is een mogelijkheid dat je bepaalde websites uit de zoek machine haalt waardoor ze niet meer opkomen als je mijn naam intik maar mijn kennis is te beperkt omdat te begrijpen, hoop dat jullie mij kunnen helpen.
 
je kan een verwijderings aanvraag indienen bij google.

en hier lees je wat je nog meer kan doen.

mvg leo
 
Laatst bewerkt:
U kunt dit hulpprogramma gebruiken om de volgende typen verwijdering aan te vragen:

* Verouderde of ontbrekende webpagina's verwijderen.
* Informatie of afbeeldingen verwijderen.
* Ongeschikte inhoud in door SafeSearch gefilterde resultaten rapporteren.

Iemands verwijderen puur op naam, het lijkt me niet, en zes maanden later sta je er toch weer tussen.

Meer info om te proberen: http://mijnkindonline.web-log.nl/mijnkindonline/2006/02/_hoe_ontgoogle_.html
 
Laatst bewerkt:
Het is inderdaad maar de vraag of het ook daadwerkelijk helpt.
Dat is ook afhankelijk van de soort informatie en of er sprake is van juridische consequenties (smaad oid)

Maar het stuk van van Ess lijkt me vrij degelijk

en in dit geval is niet geschoten altijd mis geschoten.
 
Ik betaal 100,- euro voor wie mij kan helpen

Beste help mij forum members,

Dank voor jullie replys ik zag op het internet dat er enkele ontoogle services worden aangeboden echter zijn die zo duur, als een van jullie een tip heeft of iemand weet die dit ook kan, heel graag, mocht die zelf kunnen en een deel van de info over mij is niet meer opvraag baar (niets ergs hoor,laat ik daar duidelijk over zijn) dan betaal ik jou 100,- voor je hulp, alvast dank !
 
Beste help mij forum members,

Dank voor jullie replys ik zag op het internet dat er enkele ontoogle services worden aangeboden echter zijn die zo duur, als een van jullie een tip heeft of iemand weet die dit ook kan, heel graag, mocht die zelf kunnen en een deel van de info over mij is niet meer opvraag baar (niets ergs hoor,laat ik daar duidelijk over zijn) dan betaal ik jou 100,- voor je hulp, alvast dank !

aanklacht indienen tegen website beheerders met de gegevens, goeie rede hebben om de host deze site offline te laten halen.. denk niet dat er veel meer anders te doen is behalve dan de ontoogle services ´maar meestal met privé gegevens worden ze wel eraf gegaald´
 
Beste help mij forum members,

Dank voor jullie replys ik zag op het internet dat er enkele ontoogle services worden aangeboden echter zijn die zo duur, als een van jullie een tip heeft of iemand weet die dit ook kan, heel graag, mocht die zelf kunnen en een deel van de info over mij is niet meer opvraag baar (niets ergs hoor,laat ik daar duidelijk over zijn) dan betaal ik jou 100,- voor je hulp, alvast dank !


Dan moet je wel die vervelende gegevens aan die persoon ter beschikking stellen
Pas dan is vast te stellen of er wat succesvol is te doen.

Op zich zou ik je daar best mee willen proberen te helpen als er echt sprake is van een vervelende melding in google.(dat is dus geen professionele hulp)
Post dat even hier als je dat wil, dan wisselen we mail adressen uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan