Ontspanning in Vista (64) verdwenen !

Status
Niet open voor verdere reacties.

wloevens

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2007
Berichten
8
Alle games van "ontspanning" zijn verdwenen. Wanneer ik onder Start op Ontspanning klik en daarna kies voor bv.Hartenjagen kom ik in de map "Opgeslagen spellen".... welke alleen een eveneens lege map heeft "Microsoft Games".
Zijn om wat voor reden dan ook de Games verdwenen? Zijn ze terug te vinden ergens anders of via de Vista-64 DVD te "herplaatsen" ? Help...:confused:
Walter.
 
Mijn Windows Games heb ik ooit per ongeluk gewist (ik had meerdere mappen die zo heetten).
Ik heb ze weer terug gekregen met:
Start->uitvoeren->sfc /scannow (intypen).

Het zou ook mogelijk moeten zijn om de PC te booten met de Vista installatieschijf en te kiezen voor repair. (Niet installeren kiezen!).

Heb je geen repairfunctie, dan kun je een repairschijf downloaden.
 
Mijn Windows Games heb ik ooit per ongeluk gewist (ik had meerdere mappen die zo heetten).
Ik heb ze weer terug gekregen met:
Start->uitvoeren->sfc /scannow (intypen).

Het zou ook mogelijk moeten zijn om de PC te booten met de Vista installatieschijf en te kiezen voor repair. (Niet installeren kiezen!).

Heb je geen repairfunctie, dan kun je een repairschijf downloaden.

Helaas, nog steeds geen "hearts"....
Zal ik toch opnieuw Windows moeten draaien en dus proberen alleen "ontspanning" trachten te "hér-installeren"?
Overigens heb ik zojuist een Repairdisk weten te downloaden.... als ik het heb geprobeerd laat ik weten of het is gelukt teneinde dit item te sluiten.
Walter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan