Ontvang geen mail meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jack43

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2002
Sinds 4 dagen ontvang ik geen mail meer. Kan wel mail versturen maar ik ontvang niets meer (en ik weet dat er wat gestuurd is) Ik krijg geen foutmelding en ik heb niets veranderd (in outlook express, firewall of i.d.) Weet iemand raad?

Grtz, Jack

probeer eens via web based mail, bijna elke provider heeft dat wel , eens op je account in te loggen kijk wat het eerste mailtje dat je niet mer hebt kunnen lezen wat het is, en delete deze dan, soms kan het zijn dat een mailtje de boel blokkert, als dat niet werkt, kijk dan of je instellingen in outlook express nog goed staan ( account gegevens) en als dit allemaal niet helpt bel eens naar je provider

Account verwijderen,firewall/virusscan uitschakelen.

Opnieuw account aanmaken,en kijken of hij het dan wel doet,dit werk natuurlijk alleen als je zeker weet dat je de juiste gegevens hebt van je account.

Denk idd dat er een mail ergens blijft hangen dus naar je webmail gaan en daar alles legen of je provider bellen voor info.

Heb ff gezocht, maar weet zo niet hoe ik de webmail (quicknet) moet vinden. Heb wel mn account verwijderd en weer aangemaakt, krijg wel weer mail maar dat zijn allemaal oude tot 4 dagen geleden!
Nou schoot me een mail van een vriend van me te binnen en die luidde: Your message cannot be delivered to the following recipients:

Recipient address: jp.devries@quicknet.nl
Reason: Over quota

Schijnt dus dat de mailserver van multikabel vol is? Kan ik daar wat mee?

Grtz, Jack :confused:

Geplaatst door bork
http://www.multikabel.nl/consument.php?page=newsserver&l=3&m2=2&pp=internet

die link heeft het wel over een nieuw beleid voor nieuwsgroepen, als hij dus van nieuwsgrioepen heeft gedownload, daan zou hij inderdaad voor die maand zijn limiet al hebben kunnen bereiken. mooi om te horen dat je mail het weer doet

Ik zit dus niet op nieuwsgroepen en mijn mail doet het nog steeds niet (niet van afgelopen 4 dagen)
Webmail is gelukt maar zie alleen de amil van helpmij staan, verder niets. :(

En als je nu je zelf een mail stuurt, wat voor melding krijg je dan.

Geplaatst door jack43

Webmail is gelukt maar zie alleen de amil van helpmij staan, verder niets. :(
Misschien moet je even contact opnemen met je provider.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan