ontvang niet alle berichten msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

mastermitata

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2004
als ik op msn ben, ontvang ik heel vaak niet de berichten van mijn contactpersonen.. ze moet het vaak 2 keer typen... ik heb 2 pc, en 2 hotmailaccounts, en heb op allebei, allebei geprobeerd... telkens gebeurt het weer..
wie o wie weet hier iets op?
ik heb zowel msn 6.2 als 7.0 geprobeerd..

gaim is een heel ander progje, gelijk aan msn en gilly, maar nog steeds doet het probleem zich voor, ik vroeg me af of het ook aan mijn verbinding kan liggen, het gebeurt ook vaak dat ik afgemeld word en opnieuw aangemeld word, terwijl als ik geen berichten ontvang ik wel online blijf..
:confused:

heb soms zo van die probs maar na een herinstallatie is het dan weer in orde.
Maar in mijn windows staat ook niets belangrijk ik gebruik linux voor bijna alles

bedoel je windows opnieuw installeren? dat kan ik wel proberen, maar het euvel doet zich op allebei de pc's voor..
heel gek.

Het is wel zo dat de msn servers soms gewoon fouten bevatten.
Ik weet niet in hoeveel mate er belangrijke dingen op je pc staan dus herinstalleren kost veel tijd soms verlies je iets door vergeten te backuppen en dan ben je nog niet zeker dat het werkt.

okee ik bekijk het nog wel even.. in het ergste geval formateer ik de brut wel ff
thnx.

ik weet wel dat als je msn plus hebt enof die handwriting tool dat ie die kuren ook begint te krijgen dus als je die hebt moet je handwriting eraf knikkeren dan is het opgelost:)

ff proberen

klopt ik heb msn plus en handwriting, en ik vermoed inderdaad dat het door handwriting komt..
ik gooi hem eraf en kijk het even aan. na 3 dagen zal ik hem op opgelost zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan