Ontvangen Email automatisch fullscreen openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

NiekRiset

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jun 2010
Beste helper(s).

Ik ben op zoek naar een manier om binnenkomende Email automatisch in fullscreen (of in venster formaat) te openen.
De reden hiervoor is dat ik dan onmogelijk belangrijke e-mails kan missen en ik gedwongen word deze meteen te lezen :D

Ik werk met Outlook 2003 en heb hier ook een licentie voor dus het liefst heb ik voor deze een oplossing.

Maar mocht je een oplossing weten met een latere versie of zelfs een ander email programma deel dit dan gerust dit word zeer op prijs gesteld. ik wil deze functie heel graag en ben niet vies van een ander programma.

Ik kijk uit naar reacties en mocht het probleem niet duidelijk zijn ben ik uiteraard bereid dit verder toe te lichten.

MVG en bedankt voor het lezen.

NiekRiset

Met Windows Messenger krijg je een klein venstertje linksonderin het beeld, met daarop de tekst nieuwe e-mail. Als je daar dan op klikt, opent hij een venster met de e-mail (indien Windows Live Mail ook geïnstalleerd is). Je krijgt dan ook een geluidje van een halve seconde.

Met Windows Messenger krijg je een klein venstertje linksonderin het beeld, met daarop de tekst nieuwe e-mail. Als je daar dan op klikt, opent hij een venster met de e-mail (indien Windows Live Mail ook geïnstalleerd is). Je krijgt dan ook een geluidje van een halve seconde.

Hallo Fab300 bedankt voor je reactie,

Dit is het zelfde met outlook alleen krijg je die melding dan rechts onderin, wat ik probeer te maken is dat het venster van de e-mail zichzelf automatisch opent bij ontvangst zonder dat ik hiervoor hoef te klikken.

valt dat in te stellen met windows live mail?

Nee, jammer genoeg niet. Ik betwijfel of er ook maar één programma is dat zo werkt.

@ Fab300

Ok dat is inderdaad jammer toch bedankt voor je snelle reacties. Ik wacht nog even af of iemand anders een oplossing weet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan