Ontvangen mail automatisch laten doorsturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lutz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 jan 2001
Berichten
2.782
Ik wil graag weten welke ADSL providers de optie hebben ontvangen e-mail automatisch na een ander adres door te sturen en alsnog de mail gewoon via pop3 laten binnenhalen.

Mijn mail komt bij xs4all.nl binnen, en wordt automatisch doorgestuurd naar mijn gmail account (tegelijkertijd mail archief). Dan kan ik de mail ook via pop3 binnenhalen.

Wie weet hoe het bij compuserve, tele2, online of telfort wordt gedaan?
 
Ik wil graag weten welke ADSL providers de optie hebben ontvangen e-mail automatisch na een ander adres door te sturen en alsnog de mail gewoon via pop3 laten binnenhalen.

Mijn mail komt bij xs4all.nl binnen, en wordt automatisch doorgestuurd naar mijn gmail account (tegelijkertijd mail archief). Dan kan ik de mail ook via pop3 binnenhalen.

Wie weet hoe het bij compuserve, tele2, online of telfort wordt gedaan?

Je kan GMail automatisch je mail van de ISPs laten ophalen via POP3.
Je moet hiervoor alleen de instellingen toe te passen in je configuratiescherm van GMail.

De emails worden niet doorgestuurd, maar opgehaald door de servers van Google. :)
 
Dat klopt wat mrprozac schrijft. Ik zat bij Online en stuurde mijn mail door naar Gmail. Opeens gebeurde dit niet meer. Online heeft deze service geschrapt en meerdere providers volgen.
In Gmail zit een optie om het account van je provider op te halen. Je kan zoveel accounts toevoegen als je wilt. Dit werkt perfect.
Dus doorsturen gaan m.i. verdwijnen bij de providers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan