Wat je kunt doen is het volgende:
Sluit Outlook Express
Start -> Uitvoeren ->
regedit.exe
Ga naar HKEY_CURRENT_USER\Identities
Klik de {XXXXXXXX-XXXX-XXXX-XXXXXXXXXXXX} subsleutel open.
Klik de subsleutel Software open
Klik de subsleutel Microsoft open
Klik de subsleutel Outlook Express open
Klik de subsleutel 5.0 open
Klik de subsleutel Block Senders open
Klik de subsleutel Mail open
Klik op de subsleutel Criteria
Doe Bewerken -> Zoeken
Vul in het e-mail adres van de geblokkeerde afzender 1 als zoekcriterium en laat zoeken.
Wordt die afzender gevonden in een subsleutel van Criteria, dan komt de afzender voor in de lijst met geblokkeerde afzenders. Evt. verander je dan in die subsleutel de inhoud van registerwaarde "Value" (in het rechter deelvenster) naar een niet-bestaand fake e-mail adres, zoals
xxxx@yyyy.nl door erop te dubbelklikken en het aan te passen en op Ok te drukken.
Doe hetzelfde voor geblokkeerde afzender 2, waarbij je ervoor zorgt te starten met de zoektocht op de Criteria subsleutel (dus niet in een XXX subsleutel waar je geblokkeerde afzender 1 had gevonden). Vind je die óók, die dan een
ander fake e-mail adres geven dan je bij geblokkeerde afzender 1 had gedaan, dus
aaaa@bbbb.nl zou bijv. voldoen.
Succes,
Tijs.