Ontvangen van PPS van 10MB

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Geachte forum leden
Hoe komt het dat ik PPS van 10MB met zeker 30 fotos wel kan ontvangen en versturen zonder problemen En dat ik fotos die ik zelf heb gemaakt en maar een stuk op 5 kan verzenden
En PPS kan dit met 30 stuks ?? en nog met animatie en muziek
hoe kan dat en waar komt dat door Zou ik met PPS ook 30 fotos va mij zelf kunnen versturen ?
e de waele

Gebruik WeTransfer
Stuurt linkjes hoe de bestanden te downloaden vanaf WeTransfer naar de geadresseerden die je bij het uploaden bij WeTransfer aangeeft. Je kunt zelfs een tekst opgeven wat je rondom die bestanden nog wilt melden aan de geadresseerden.

Heeft het voordeel dat de bestanden rechtstreeks worden gedownload, en dus niet door de mail heen hoeven.

Tijs.

In het PPS bestand worden de foto's zo ver gecomprimeerd (uitgekleed) dat ze geschikt zijn voor de PowerPoint presentatie.
De bijgesneden randen worden bijv. verwijderd en de resolutie wordt verlaagd waardoor de foto's minder ruimte innemen.
Als je alle fot's in een Word document zet en er vervolgens een PDF van maakt dan zal het PDF bestand waarschijnlijk ook een stuk kleiner zijn dan de som van alle losse foto's.

De suggestie van dnties gebruik ik zelf ook vaak en werkt uitstekend.

Groeten Marcel

Ok allemaal bedankt ik ga eens een PP presentatie maken met bv 30 fotos ik zal wel zien hoe het gaat
In elk geval bedankt voor uw aandacht in deze
e de waele

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan