ontvangprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

sgrav000

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
929
Een kennis van mij heeft IE 5.5 en dus ook OE 5.5 bij W 98. Wanneer hij iets wil verzenden of ontvangen dan drukt hij op verzenden of ontvangen. De reactie van OE is flitsachtig maar verdoet hij niets. Drukt de kennis echter op het POP adres dan wordt er zonder morren ontvangen en verzonden. Wat kan er aan de hand zijn.
Graag jullie commentaar.

sgrav000
 
Kan dit niet komen doordat wanneer men op De grote button klikt het op de achtergrond (beneden onderin) wordt uitgevoerd in plaats van dat er een popup verschijnt wanneer je op een specifiek account klikt?
 
Dank pcfixer voor het meedenken. Ja, ik weet het niet. Op mijn pc's doet OE hetzelfde als ik op de grote button druk of op het pop adres van het specifieke account. In beide gevallen een popup met het verzend en ontvangproces. Er is niets onderaan het bureaublad te zien, b.v. een geminimaliseerde popup.
Ik zit te denken aan een verkeerd ingesteld item in extra/opties maar ik weet bij god niet wat.

sgrav000
 
opgelost

Ik weet wel haast zeker dat het probleem is ontstaan door dat in OE/Extra/Accounts/Tabblad Algemeen "account opnemen bij verzending en synchronisatie" niet is aangevinkt. Ik zal het checken bij de kennis.

sgrav000
 
Nou, hou me op de hoogte. Het zou natuurlijk ook heel goed kunnen dat OE gewoon een beetje "in de war" is en een frisse format kan wonderen doen :) Of een niuwe OE erop zetten natuurlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan