Ontvangsbevestiging in Outlook 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henry1st

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hoe stel ik een (eenmalige) ontvangstbevestiging in in Outlook 2003. Ik heb het net op het Net opgezocht, en vind wat tips, maar elke keer weer moet ik via extra - opties - het tabblad "voorkeuren" mijn ontvangsbevestiging instellen. Helaas kan ik in Outlook 2003 nergens een tabblad "voorkeuren" vinden. Wie wel? Alvast dank!

Tabblad "Voorkeuren" moet toch staan onder "Extra"> "Opties". Zie bijgevoegd .jpg bestand.

Laatst bewerkt:
Dank voor je reactie! Toch vind ik bij mij géén tabblad voorkeuren! Zie afbeelding. Let wel, het gaat hier om een éénmalige ontvangsbevestiging!

Bijlagen

• outlook opties.jpg
    outlook opties.jpg
    22,6 KB · Weergaven: 169
Is dat een tabblad van de opties van Outlook?? Lijkt me meer een tabblad van de opties van Word.

Niet echt. Ik heb ook Outlook 2003 en bij mij ziet het er heel anders uit. :( Wellicht omdat ik Office 2003 voor studenten heb. Sorry Henry, ik ben bang dat ik je dan niet uit de brand kan helpen, maar ik hoop dat een ander dat wel kan.

Ik gebruik ook Outlook 2003, maar kan dat tabblad van jou niet vinden hoor.
Overigens is het bij mij in Outlook 2003 niet mogelijk om een(1)malig om zo'n ontvangstbevestiging te vragen.

Succes,
Fonz :thumb:

Je vindt 'mijn' blad als volgt:

Open een nieuwe e-mail - ga dan naar extra - opties en daar is-t-ie. Helaas geen voorkeuren!

Snap het echt niet. Als ik Outlook open en naar mijn "Postvak In" ga, dan kan ik zo naar via "Extra" naar de opties en daar staat mijn tabblad met 'Voorkeuren'.

Klopt, maar wat ik zoek is een éénmalige ontvangstbevestiging en die vind ik niet!:confused:

Beste Henry,

zolas ik al schreef,
een een(1)malige ontvangstbevestiging zit NIET in het assortiment van Outlook 2003.

Succes,
Fonz :thumb:

Ik weet het, het is jammer. In ieder geval bedankt!:thumb:

Ik heb de oplossing:

In het bericht zelf klik je op opties, zie mijn bijlage, en vink dan aan:

of:

Laten weten wanneer dit bericht is bezorgd

of:

Laten weten wanneer dit bericht is gelezen

:D

Bijlagen

• outlook opties.jpg
    outlook opties.jpg
    22,5 KB · Weergaven: 130
Maar dan doet íe het met ieder bericht en niet alleen met die ene. Dacht ik.

Nou kan ik hem niet meer vinden, ha ha ha.
Je gaat dus naar Extra---->opties-----> en dan?

Eerst een nieuwe e-mail starten, dan vind je het vanzelf (hoop ik).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan