Ontvangstbevestiging

Status
Niet open voor verdere reacties.

hiltin

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hoe kan ik in Outlook 2000 instellen dat ik een berichtje krijg als de afzender mijn mailtje heeft gelezen?
Ook wil ik graag weten of het mogelijk is dat we met meerdere gebruikers de agenda delen. Dus niet de emailinstellingen, maar alleen de agenda.

menu Extra, Opties en dan, zie bijlage.

Vraag 2, weet ik zo snel niet, moet ik ff voor zoeken.

Bijlagen

• outlook.jpg
    outlook.jpg
    53,4 KB · Weergaven: 42
ja, ik was inmiddels iets verder en wel zodanig dat ik de thuissituatie vergeleek met die op het werk. Ik denk dat het OS ook een belangrijke rol speelt. Op het werk hebben we namelijk NT en daar kun je als user een andere user autoriseren om je agenda "in te zien" en / of toestaan daarin wijzigingen aan te brengen.

Als je de link van Gezina bekijkt, dan mis ik daarin XP. Daar zou het probleem in kunnen zitten dat het binnen XP niet lukt.......... (ook al staat 2000 er weer WEL tussen........?)
Kortom, ik moet het juiste antwoord op je 2e vraag schuldig blijven............. sorry.

(Ik weet trouwens niet wat je OS is........ ?)

Laatst bewerkt:
Heb ff wat eerdere berichten gelezen van Hiltin en volgens mij draait hij Windows 98 se?

Nee, inmiddels XP. En jouw oplossing geeft meerdere agenda's van alle gebruikers en wat ik zoek is één agenda te gebruiken voor allen. Snap je?
Bedankt voor je eerste oplossing. Het is al geregeld.

agenda delen

Hoi hiltin,

jij wil graag 1 agenda op je werk delen met je collega's

ik heb dit op mijn werk ook,eigenlijk heel simpel

laten we zeggen dat je bv de agenda van gebruiker karel wil delen met andere log in als karel in windows
start outlook in het linkerscherm zie je dan het rijtje staan

BV:
postvak in
postvak uit
verzonden

en
Agenda

klik met rechtermuis op Agenda en kies voor delen.
dan is de rest volgens mij makelijk,je moet dan de gene die 'm gebruiken toestemming geven.
ben nu thuis dus kan het ff niet zien,maar zoiets is het.

als je nu bij de andere gebruikers kijkt zit de agenda van karel er in onderaan.
1 nadeel je krijgt geen Popup's van de agenda punten.
maar het is wel makelijk als jij de agenda van karel beheert je kan bv een afspraak in zijn agenda zetten of weghalen omdat ie is vervallen.

succes

Hallo Eric,

Bedankt voor je reactie, maar volgens mij is dat niet een optie in Outlook 2000.

Ik kan nameleijk de optie delen niet vinden.

Hilda

Google: Open Outlook 2K, Help, Contents, Using Corporate or Workgroup Features, Using Public Folders. Create a Public Folder that contains Appointment items and then see Working with Items in Public Folder, Share Outlook Items in a Public folder.

Ook niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan