Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
hallo,
ik kreeg de vraag van een vriend of ik iets kon ontwerpen in exel
als ik het ( ontwerp ) er bij moet doen zal ik het wel even na maken op de pc.
mvg,ericosman
En wat dacht je ervan gewoon te beginnen en vragen te stellen als je vastloopt? Een forum is niet de andere kant van de schutting waar je klussen overheen kunt gooien.zo moet het er kome uit te zien maar hij wil ook graag dat hij alles uitrekent ( bedrag btw enz. )
...maar dan drop je het vervolgens bij een forum???ik kreeg de vraag van een vriend of ik iets kon ontwerpen in exel
Helpen wel. Volledig maken niet!nee dat bedoel ik ook niet maar ik dacht mischien dat mensen mij konden helpen.
Download eens zo'n bestandje dan doe je misschien een idee op.daar begrijp ik helemaal niks van
echtwaar ik snap niks van die code's :shocked:![]()
Koop eens een boek over Excel en ga er mee stoeien, er staan voorbeelden in.(Het boek)bert bedankt maar ik snap er nog geen snars van ....
Ik snap niet wat je bedoeld, dit gebeurd toch vanzelf in het voorbeeld.hoe kan ik automatisch een € logo er voor late zetten?
en de hoeveel heid mee late rekenen?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.