• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opgelost Ontwerp met koppelingen naar andere map

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

michaelrutten68

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2014
ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik ben met een overzicht bezig en wil eigenlijk dat in de kolom F (SDS ja/nee) gelinkt wordt naar het betreffende SDS blad dit kan eventueel door te koppelen aan het product maar hoe moet ik dit doen? Ik heb het excel blad en een sds info blad toegevoegd.

Heb dus een map genaamd Toxic, hiervan printscreen toegevoegd
in die map heb ik het excel blad
en in de map toxic ook de map SDS bladen

Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Bijlagen

Je kunt toch een koppeling maken naar die bladen.

Is SDS "Ja", dan met rechtermuisknop er op en kies voor koppeling.
Staan alle pdf's in een map, kies dan voor die map en navigeer naar dat blad.

Om te koppelen zet je in de desbetreffende cel de formule beginnend met het = teken gevolgd door de cel waar het blad aspen 2 of 4 staat.
Als het goed is staat dan in de formule balk =naam van werkblad, uitroepteken (als het kenmerk van de koppeling) en de cel in dat werkblad. Met andere woorden hier wordt van het werk Aspen 2 de cel weergegeven waar naar wordt verwezen.

Om te koppelen zet je in de desbetreffende cel de formule beginnend met het = teken gevolgd door de cel waar het blad aspen 2 of 4 staat.
Als het goed is staat dan in de formule balk =naam van werkblad, uitroepteken (als het kenmerk van de koppeling) en de cel in dat werkblad. Met andere woorden hier wordt van het werk Aspen 2 de cel weergegeven waar naar wordt verwezen.
Beste Evb, dank voor de uitleg, maar zou u een VB kunnen maken dmv bijgevoegde doc dan kan ik kijken hoe dit gaat en dan verder hopelijk verder kunnen uitwerken.

Bijlagen

Waarom gaat het niet lukken?
Het is heel makkelijk.

Terug
Bovenaan Onderaan