ontwerpsjabloon invoegen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

strupie

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2003
Hallo iedereen,

Is het mogelijk om een ontwerpsjabloon uit Powerpoint als achtergrond te gebruiken in Word?

Hoi Srupie,

Tja, er is maar weinig niet mogelijk, 't is alleen de vraag of dit de manier is die jij zoekt.

Allereerst, weet jouw Office versie niet volgende verhaal gaat over Office XP!

Als achtergrond zal niet zo eenvoudig zijn. Volgens de normale methoden: Achtergrond & Opvuleffecten, krijg je inderdaad een mooie achtergrond.

Echter is deze methode voorbehouden voor web-layout en dus niet uitprintbaar.

Wil je dit wel, dan moet je eens naar het afgedrukt watermerk kijken. (en daar mee experimenteren)

Om de achtergrond van je PP te verkrijgen moet je deze in het diamodel kopieeren en vervolgens plakken in Paint. (lekker klein opslaan, vb*.PNG)

Deze kun je dan vervolgens invoegen als watermerk.

Een andere optie is bovenstaande afbeelding invoegen als figuur en deze middels de opties achter de tekst te plaatsen. (en natuurlijk aanpassen aan A4 formaat, "uittrekken")

Hoe dan ook een makkelijke methode bestaat er niet voor wat jij wilt. (zullen altijd een paar stapjes inzitten)

Succes!

Hallo Joost

Ik heb mijn cv opgesteld in powerpoint. Nu zou ik graag via e-mail gaan solliciteren en wil ik mijn cv samen met mijn sollicitatiebrief in een bijlage als word-document verzenden. Het zal inderdaad een beetje puzzelen worden om een mooi resultaat te bekomen. Bedankt voor je reactie.

Hoi Strupie,

Veel succes, met je cv.

Nog een ding; als je van plan bent het document ook te gaan printen moet je met het volgende rekening houden:

Wanneer je een figuur of watermerk of wat dan ook paginavullend maakt, zal je deze nooit in het geheel kunnen printen.

Afhankelijk van de printer welke je gebruikt zal je altijd een kleine witrand houden aan de buitenzijden!

See Yah!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan