Ontzichtbaar maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwinbeback

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2007
Hallo,

Ik wou graag weten hoe ik mijn pc ontzichtbaar kan maken in het netwerk.
Ik Gebruik Windows 7.

Mvg,

Erwin

Configuratiescherm\Netwerkcentrum\Geavanceerde instellingen voor delen
netwerk detectie uit zetten

Werkt helaas niet, er word een programma gebruikt genaamd Cisco Networkmagic pro.

laat me raden ;) is dit toevallig school en wil je niet dat de docent je computer ziet ?

even gevraagd op de chat of ik je mocht helpen en hun zegen van wel :)

in dat geval kijk even bij taak beheer of er een proces met ergens in de naam cisco staat
en beeindig dat proces

Lijkt mij niet mogelijk wat je wilt: Het Cisco programma bevraagt alle draadloze (Cisco/Linksys) netwerkrouters op verbindingen, dus jouw verbinding zal erbij staan. Oftewel: Zodra je een verbinding maakt met het netwerk ben je te vinden.

Tijs.

je kan ook je android toestel gebruiken als wifi hotspot :) is wat langzamer en je moet een android toestel heben maar je bent dan wel van je docent af ;)

Ik heb dus geen andriod toestel is er mischien een andere mogenlijkheid?

helaas kan ik je dan niet verder helpen
:( cisco monitor software is gemaakt ondersteund en ontwikkeld door cisco werkt op cisco routers en switchs
en om daar onderuit te komen kost heel veel moeite

( ;) beetje hetzelfde idee om je huis gratis energie te geven via de lantarenpaal )

mischien dat een ander je verder kan helpen

Zie hier hoe je met een laptop/pc een hotspot (=delen van een Internetverbinding) zou kunnen doen.
Vergelijkbare informatie staat hier

Overigens heb je hier weinig aan als:
a. Je niet 2 bedrade en/of draadloze netwerkkaarten hebt
b. Je geen toegang hebt tot een Internetverbinding die níet het schoolnetwerk is (bijv. een onbeschermd draadloos netwerk in de buurt van de school).
c. Als het alleen om jouw pc gaat, dan hoef je die verbinding natuurlijk niet te delen. Je kunt dan gewoon verbinden met een onbeschermd draadloos netwerk in de buurt zonder die gevonden verbinding te delen.

Overigens zie ik het nog steeds niet zitten dat je op school 'stiekem' gaat lopen doen. Bovendien moet je je eens afvragen wat jij (stiekem) zou willen gaan doen dat het de systeem-/netwerkbeheerder zou gaan opvallen als je het gewoon over het schoolnetwerk zou uitvoeren.

Als het je er alleen om gaat om 'stoer'/'interessant' te kunnen doen tegen je schoolgenoten, dan hebben we onze tijd verprutst.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan