Hallo lui! Ik heb in mijn script een onverklaarbare <br> zitten. Huh? Ik zal het even uitleggen!
Het begin van een pagina van mij ziet er standaard zo uit:
Echter, bij sommige dingen moet ik er een if inbouwen, waardoor je hetvolgende krijgt:
De twee stukken zijn identiek aan elkaar, op het <?php if en echo na. Echter, in mijn browser, zit er bij het 2e stukje standaard een <br> die ik nergens heb gezet. Als ik bron weergeven doe in mijn browser, ziet het er zo uit:
Dit is voor mij echt totaal onverklaarbaar en zou echt niet weten hoe ik dit moet oplossen. Wellicht dat iemand van jullie het weet? Ik heb dit in het PHP forum gezet, omdat ik geloof dat dit geen HTML/CSS probleem is.
Groetjes,
Mick!
Het begin van een pagina van mij ziet er standaard zo uit:
HTML:
<form name='form1' method='post' action=''>
<table class=thinline>
<tr>
<td colspan=3 class=header><center>
Header Text</center></td>
</tr>
Echter, bij sommige dingen moet ik er een if inbouwen, waardoor je hetvolgende krijgt:
HTML:
<?php if ($name == mick93){ echo "<form name='form1' method='post' action=''>
<table class=thinline>
<tr>
<td colspan=3 class=header><center>
This bullet factory has no owner dudeeee!</center></td>
</tr>?>
De twee stukken zijn identiek aan elkaar, op het <?php if en echo na. Echter, in mijn browser, zit er bij het 2e stukje standaard een <br> die ik nergens heb gezet. Als ik bron weergeven doe in mijn browser, ziet het er zo uit:
HTML:
<form method="post" name="form1"> <br><table class="thinline">
Dit is voor mij echt totaal onverklaarbaar en zou echt niet weten hoe ik dit moet oplossen. Wellicht dat iemand van jullie het weet? Ik heb dit in het PHP forum gezet, omdat ik geloof dat dit geen HTML/CSS probleem is.
Groetjes,
Mick!