Onverklaarbare <br>

Status
Niet open voor verdere reacties.

mick93

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2010
Hallo lui! Ik heb in mijn script een onverklaarbare <br> zitten. Huh? Ik zal het even uitleggen!

Het begin van een pagina van mij ziet er standaard zo uit:
HTML:
<form name='form1' method='post' action=''>
  <table class=thinline>
    <tr> 
      <td colspan=3 class=header><center>
          Header Text</center></td>
    </tr>

Echter, bij sommige dingen moet ik er een if inbouwen, waardoor je hetvolgende krijgt:

HTML:
<?php if ($name == mick93){ echo "<form name='form1' method='post' action=''>
  <table class=thinline>
    <tr> 
      <td colspan=3 class=header><center>
          This bullet factory has no owner dudeeee!</center></td>
    </tr>?>

De twee stukken zijn identiek aan elkaar, op het <?php if en echo na. Echter, in mijn browser, zit er bij het 2e stukje standaard een <br> die ik nergens heb gezet. Als ik bron weergeven doe in mijn browser, ziet het er zo uit:

HTML:
<form method="post" name="form1"> <br><table class="thinline">

Dit is voor mij echt totaal onverklaarbaar en zou echt niet weten hoe ik dit moet oplossen. Wellicht dat iemand van jullie het weet? Ik heb dit in het PHP forum gezet, omdat ik geloof dat dit geen HTML/CSS probleem is.

Groetjes,

Mick!

wat mij zo als eerste ff opval is dat in je 2de code je de echo opend met " maar hij wordt niet gesloten voor de ?>.
Ik weet niet of dat parse problemen oplevert, maar je moet je echo wel sluiten zoals je hem opend!

Dit is het begin van het script, het word allemaal correct gesloten!

Dat is als je met forms werkt. Moet je ff in je css naar 'form' zoeken. Daar staat dat het op een nieuwe rij moet beginnen.

Suc6

Form staat niet in mijn css en dat zou ook niet verklaren waarom op een gewone pagina geen br komt..

probeer dit dan eens voor in je css voor form..
Code:
display:inline;
mss werkt dat wel :)

Ook als ik de form helemaal zou weghalen, komt die <br> er..

De <br> stond op een aparte plek, maar ik heb het nu wel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan