hallo!
Ik heb een paar weken geleden een nieuwe harde schijf, nieuw ram geheugen (1.5 gig heb ik nu met mijn Windows XP home edition, genoeg denk ik) en een nieuwe videokaart gekocht, windows is er door de computer winkel opgezet.
Alles ging goed en erg snel, 4 weken later doet mijn pc ineens erg langzaam en ik snap niet hoe het kan:
Ik heb al hijackthis hulp gehad op nucia: ik heb geen 1 infectie.
alleen noodzakelijke dingen starten bij mij op (dus systeem bestanden en mn avg free)
ik heb 1,5 gig ram geheugen (Dat er goed in zit)
de computer is goed gekoeld en afgestoft
de computer is niet gefragmenteerd.
ik schoon elke avond voor ik eraf ga met Ccleaner.
Ik defragmenteer elke maand
Ik gebruik schijfopruiming elke week
Ik snap het probleem echt niet, ook heb ik geen zwaardere programma's gebruikt in de tussen tijd.
Iemand die dit probleem kent, of nog een mogelijke oplossing weet? bedankt voor het lezen.
Groetjes
Ik heb een paar weken geleden een nieuwe harde schijf, nieuw ram geheugen (1.5 gig heb ik nu met mijn Windows XP home edition, genoeg denk ik) en een nieuwe videokaart gekocht, windows is er door de computer winkel opgezet.
Alles ging goed en erg snel, 4 weken later doet mijn pc ineens erg langzaam en ik snap niet hoe het kan:
Ik heb al hijackthis hulp gehad op nucia: ik heb geen 1 infectie.
alleen noodzakelijke dingen starten bij mij op (dus systeem bestanden en mn avg free)
ik heb 1,5 gig ram geheugen (Dat er goed in zit)
de computer is goed gekoeld en afgestoft
de computer is niet gefragmenteerd.
ik schoon elke avond voor ik eraf ga met Ccleaner.
Ik defragmenteer elke maand
Ik gebruik schijfopruiming elke week
Ik snap het probleem echt niet, ook heb ik geen zwaardere programma's gebruikt in de tussen tijd.
Iemand die dit probleem kent, of nog een mogelijke oplossing weet? bedankt voor het lezen.
Groetjes