onverwacht afsluiten Windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

J.Elissen

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2004
Berichten
312
Hallo,

Sinds enkele weken sluit mijn p.c. plotseling af en start opnieuw op, zodat je alles waar je mee bezig was, kwijt bent.
Ik heb de virusscvanner en hitman pro al gedraaid, maar het probleem is niet opgelost!
Heel graag hulp!!

Alvast bedankt voor de moeite!

vriendelijke grioet,

John Elissen.
 
Probeer dit eens:

- Start
- Instellingen
- Configuratiescherm
- Systeem
- Tabblad "geavanceerd"
- Dan bij "opstart en herstartinstellingen" op de knop "instellingen" klikken
- Dan bij systeemfouten .. "computer opnieuw opstarten" het vinkje weghalen

Als je dan een foutmelding krijgt, die opschrijven en dan hier plaatsen :)
 
geen foutmelding

Ik heb het betreffende vinkje weggehaald, maar er komt géén foutmelding.

gr.
John
 
Dat klopt. Dit zorgt ervoor dat je pc nu niet opnieuw start maar een blauw scherm gaat geven met een foutmelding erin en die willen we graag weten
 
afsluiten

Hallo,

Ik heb mijn p.c. afgesloten via :eek:pnieuw opstarten, maar hij deed niets anders dan vóórheen.
Het opnieuw opstarten doet hij overigens al langer dan 'n jaar niet meer. Dus als ik de p.c. opnieuw op wilde starten, drukte ik op afsluiten, dan blijft hij hangen bij: het blauwe scherm met de tekst: windows wordt afgesloten. Het echt afsluiten doe ik dan altijd door het enkele seconden ingedrukt houden van de knop op de p.c. waarmee je hem aanzet.

Ik hoop dat dit nog duidelijk is!

gr.
John.
 
Daar heeft het niks mee te maken. Dat vinkje zorgt ervoor dat je pc nu (tijdens een fout) niet opnieuw gestart wordt maar dat er een blauw scherm komt met een foutmelding.

Dus pas als er een fout optreed krijg je dat blauwe scherm met een foutmelding en niet eerder
 
Oké

Dat is duidelijk!
De laatste paar uur is er nog geen foutmelding geweest.

Alvast bedankt voor de moeite.
Als ik een foutmelding krijg, plaats ik die wel.

gr.
John.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan