Deze vraag is niet puur Javascript, maar aangezien het Javascript stukje niet werkt door (volgens de foutconsole van Firefox) een syntaxisfout in de aanroep van de Javascriptcode zet ik hem toch bij Javascript.
Nuja, een syntaxisfout komen we allemaal wel eens tegen... alleen kan ik hem niet vinden.
Het is nogal een ingewikkeld zooitje geworden door de grote hoeveelheid diverse qoutes, maar in theorie moet het werken.
Het gaat om de echo regel. Firefox onderstreept de hele regel als 'syntaxisfout'.
Iemand die de fout wel ziet?
Mijn code:
Nuja, een syntaxisfout komen we allemaal wel eens tegen... alleen kan ik hem niet vinden.
Het is nogal een ingewikkeld zooitje geworden door de grote hoeveelheid diverse qoutes, maar in theorie moet het werken.
Het gaat om de echo regel. Firefox onderstreept de hele regel als 'syntaxisfout'.
Iemand die de fout wel ziet?
Mijn code:
PHP:
include("dbconnect.php");
$maincatquery = mysql_query("SELECT product_name FROM products WHERE product_category = 'maincategory' AND product_iscategory = 'true'");
if(!isset($_GET['cat'])) {
while ($maincats = mysql_fetch_array($maincatquery)) {
echo "<a href='#' onClick=\"javascript:showTree('".$maincats['product_name']."')\">" . $maincats['product_name'] . "</a><br />";
}
}