Onvoldoende diskruimte

• Onderwerp starter Onderwerp starter PaulE
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

PaulE

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2002
Op mijn systeem heb ik behalve de programmaschijf ook twee backup-schijven. Deze dataschijven staan vrijwel vol (is ook de bedoeling). Nu geeft XP telkens de vervelende melding dat de betreffende schijven vol zijn en opgeruimd moeten worden. Voor een programmaschijf vindt ik dit O.K. niet voor een dataschijf. Kortom, ik wil niet opruimen en ik wil toch van deze melding af! Zou anders erg vervelend zijn als ik de dataschijven maar tot bijvoorbeeld 90% kan gebruiken.

Je kan die melding ergens uitzetten, ik weet alleen niet zo snel waar. Ik ga het fff opzoeken :D

hier kun je Customizer XP halen, onder tabblad system moet je dan de laatste optie aan vinken ('disable low disk warning').

Xp swallows..

xp sucks gewoon.. ook al heb je 300 mb nog vrij begint ie al te zeiken.. gewoon overgaan op windows 2000..

dat jij de standaard service van XP vindt 'sucken' doet eigenlijk niet terzake; de vraag was toch wel duidelijk?
Daarbij wil geen flamewar starten over het beste/slechtste OS, maar zelf ben ik wel tevreden met XP...

Bedankt voor alle tips. Ik ga het vanavond eens uitproberen.
Overigens, XP is wel een verademing na ME. Waarschijnlijk zal 2000 nog wat robuuster zijn vanwege het ontbreken van allerlei toeters en bellen.

k

Okeej,... eeurm..ik heb zelf thuis ook XP draaien.. er is op te werken inderdaad.. WIndows 2000 is draait alleen 10x beter.. ;)

Vraag is opgelost en om offtopic berichten te voorkomen
key.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan