onvoldoende macht??

Status
Niet open voor verdere reacties.

boy in training

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2007
als ik naar configuratiescherm wil of ergens anders heen wil zegt hij dat ik onvoldoende macht heb omdat te doen en ik moet contact opnemen met mijn systeem beheerder maar kan ik niet in veilige modes opstarten en dan iets instellen?

en waarom log je niet in als administrator ??

ben je met een tweak programma bezig geweest??
Windows XP de home of pro versie?

nee dat niet ik heb helemaal niks gedaan :confused:heel raar dus , maar als ik als administrator inlog dan heb ik nog niet genoeg macht om in het configuratiescherm te komen ook niet als ik een snelkoppeling maak naar C:\WIDOWS\system32\control.exe dus ik zou egt niks weten

wil je aub antwoord geven op puppie mbt home of prof?

ga eens naar start en type bij uitvoeren in:
mmc
ga naar bestand en selecteer 'modules toevoegen' kies hier voor lokale gebruikers en groepen'
(weet helaas niet wat hier de shortcut voor is als commando)
welke rechten heeft administrator daar?
is hij lid van administrators?

ik heb windows xp home edition dus kan ik deze consele niet gebruiken dus moet ik via configuratiescherm en dat gaat niet

Laatst bewerkt:
srry dit werkt voor mij ook niet en ik kan niet op ctrl+alt+del drukken want ik heb de home editio en daar mee moet je in VM opstarten srry maar toch bedankt he :thumb:

je hebt helemaal gelijk. sorry, had niet goed gekeken..

In veilige modus dan? maak anders daar een nieuw account aan met administrator rechten.
dat russische tooltje op die site als tweede optie? (klinkt wel erg vaag..russisch...)

Als je zelf met je gewone account ook Administrator rechten hebt:

Download, pak uit en draai Dial-A-Fix
Klik op Policies.
Kijk of daar ergens toegang tot het Configuratiescherm wordt geblokkeerd, en verwijder dan de bijbehorende instelling.

Succes,

Tijs.

ik heb et al opgelost was een waarde veranderd in het register iemand zeker een grapje met me uitgehaald maar hartelijk bedankt iedereen voor de moeite:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan