onvoldoende schijfruimte voor tijdelijke bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

petergroeneveld

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 nov 2004
Berichten
3
als ik een dvd wil branden met een op de schijf staand videobestand dan zegtie "onvoldoende schijfruimte voor de tijdelike bestanden" en is het no go als ik slechts een paar minuten uit mijn camcorder op de schijf zet en dat wil branden is er geen probleem, op twee partities is ca. 4 gigab. beschikbaar en op een zelfs 50 moet genoeg zijn lijkt mij.. wie kan mij helpen.
Peter Groeneveld
 
Tijdelijke bestanden

Zoek uit waar hij je tijdelijke bestanden zet.

Zit standaard vaak waar toch al veel bewaard wordt. Dus gewoon even aangeven bij instellingen dat je dat ergens anders wilt.

Eric.
 
Dat was snel dank je wel! helaas is gewoon even aangeven bij instellingen voor mij iets boven de pet, ben geen digibeet maar expert is ook te veel eer
Groet Peter
 
Probeer eens met DiskCleaner de temp files op te schonen.

Alles aanvinken en op clean klikken.

Misschien dat het daarna wil?
 
Weet niet welk programma je gebruikt

Of nu nero of what ever gebruikt, bij allemaal kun je ergens bij bestand of options/extra, voorkeuren/preferences opgeven.

Veel programma's hebben ook een helpfunctie en dan kun je zoeken op plaats bestanden of zoiets.

Eric.
 
****a! bedankt, het was inderdaad zo eenvoudig in win dvd creator, extra-opties-waarwilt u het hebben, hartelijkdank voor de hulp, heb ik nog en vraag, een videobandje van een uur kost een uur om op de schijf te zetten en dan een uur om weg te schrijven naar de tijdelijke bestanden en dan nog de tijd die nodig is voor het daadwerkelijke branden? of doe ik iets omslachtigs ?
Groet Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan