onvolledige internetweergave

Status
Niet open voor verdere reacties.

poetin31

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2007
Op de een of andere manier kom ik niet op sommige internet pagina's of worden deze beperkt weergegeven. Youtube geeft aan dat het aan m'n javascript ligt. Op de site van mijn bank kan ik bijvoorbeeld niet inloggen, want die koppeling staat niet in beeld.
Ik wordt er gek van, java staat wel in m'n programma's namelijk en aangevinkt. Kan ook niks vinden op internet. Het gaat hier om vista home premium (32) van Dell

iemand een briljante ingeving voor iemand met weinig verstand van computers?????

bedankt, maar de flashplayer download niet, als ik bij java op download druk werkt internet explorer niet meer en de andere link werkt niet......maar het vreemdste is dat ik van het internet af wordt gegooid als ik iets van Java wil downloaden.....

Van internet afgegooid? Heb je programma's die in internet explorer zijn geintegreerd zoals toolbars (google) of download accelorators (zoals DAP)?

google toolbar heb ik wel, downloadaccelerators niet dat ik weet.

deinstalleer google toolbar eens en kijk of je het dan kunt downloaden.

heb nu java eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd. wordt er nu niet vanaf gegooid maar het probleem blijft dat ik diverse links niet kan gebruiken. behoorlijk irritant aan het worden dit....

ik probeer flashplayer te downloaden maar er gebeurd niks, als ik wacht gebeurd er niks, als ik op het logo druk ook niet. Als ik bijvoorbeeld inlog op de postbank site, opent hij de site wel, maar waar normaal "inloggen op mijn postbank.nl" staat, staat nu niks. Op meerdere sites gebeurd dit nu, wel de site openen maar niet de koppelingen of grafische weergave. De pagina van hotmail opent helemaal niet na het inloggen.

ik probeer flashplayer te downloaden maar er gebeurd niks, als ik wacht gebeurd er niks, als ik op het logo druk ook niet.
Dan is flashplayer in ieder geval geinstalleerd. Misschien is het het beste dat je een screenshot stuurt van het probleem (bijlages kunnen toegevoegd worden in dit forum ;))

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan