Onwerwijderbare software

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hilgen

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2002
Hallo, Ik heb laatst de muziekprogramma ""Piolet geinstaleerd ,maar deze veroorzaakt veel problemen ,maar nu kan ik hem niet verwijderen omdat hij niet bij software staat .Wie weet waar dit ding zich heeft verstopt? Met vriendelijke groet Gerrit Hilgen.

Als ik ga zoeken(Google) op "Piolet verwijderen", kom ik alleen maar op Spyware links.:confused:

Laat de pc op Spyware scannen.
Hier kan je Adaware 6 of Spybot S&D downloaden om je pc te laten scannen op spyware.
De update eerst doen, daarna pas scannen.

Plaats een Hijack this log in de volgende topic;

klik --> Helpmij tegen spyware offensief (deel 2) <--klik.
Gebruik in de bovenstaande link de knop "Reageer op bericht".

In de link die hierboven staat, moet je goed het eerste bericht lezen!!!
Daarna plaats je daar ook het log van Hijack this.
Je vind daar ook de uitleg hoe je dat doet.

Program Files?
Indien via Start Programma's bereikbaar, R klik dan op de koppeling, en kies eigenschappen.
Nu zie je het pad.

:cool:

Pad gevonden

Eenmaal bron (pad) gevonden dan open je een verkenner en vlieg je naar dat pad en veriwjder je hem maar met de hand.

Uiteraard wel eerst kijken of je niet via start, map waar het programma staat, daar iets van remove kan aankilikken.

Sommige programmas hebben ook nog de handigheid als je het programma opnieuw zou instaleren dat er dan pas wordt gevraagd, wat wilt u doen, verwijderen of herinstallatie.

Probeer maar.

grtjs jjw

In dit soort gevallen tik ik bij zoeken de naam van het progje in, alles selecteren (wel ff goed kijken wat) en dan verwijderen.

In de root van PIOLET staat Unwise.exe daar mee verwijder haalt dan ook de registersleutels weg als je dat hebt gedaan dan nog even de Dir Piolet hand matig verwijderen en herstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan