Mijn pc werd wat langzaam. Dus besloot ik degene die mijn pc bouwt er extra ram in te laten zetten. Nu heb 6gb ram, 4gb erbij. Nadat ik Een nieuwe headset (microsoft lifechat x3000 usb port) kocht kreeg ik problemen. Ik kreeg telkens BSOD's met driver_irql_not_less_or_equal. Met code 1d. Vervolgens kocht ik een razer abyssus en miscrosoft digital media keyboard 3000. Omdat de crashes steeds vaker voorkwamen unplugde ik mijn headset en de driver ervan. De crashes komen nu bijna niet meer voor. Maar nog steeds wel. nu staat er geen foutcode naast 1e. Dus geen driver_irql of iets. Ik besloot windows debugger te downloaden. Maar deze blijkt blijkbaar niet de goede code's te hebben. Wel stond er dat het probleem waarschijnlijk komt door usbport.sys. Graag zou ik hulp willen hoe dit op te lossen.
Hierbij de laatste minidump die ik had. Ik hoop dat iemand hiermee het probleem kan ontrafelen en mij vertellen hoe het op te lossen.
Als je mijn specificaties nodig hebt post het, dan zoek ik het op.
Alvast bedankt
Bekijk bijlage 062311-39608-01.rar
Hierbij de laatste minidump die ik had. Ik hoop dat iemand hiermee het probleem kan ontrafelen en mij vertellen hoe het op te lossen.
Als je mijn specificaties nodig hebt post het, dan zoek ik het op.
Alvast bedankt
Bekijk bijlage 062311-39608-01.rar