Onwisbaar telefoonnummer bij versturen SMS

Status
Niet open voor verdere reacties.

frietje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 apr 2007
Berichten
2
Als ik een SMS wil versturen met mijn Nokia en ik druk op verzenden dan komt er automatisch een telefoonnummers op de display te staan van een ontvanger waar ik het berich helemaal niet naar toe wil sturen!

Dit nummer staat niet meer in mijn telefoonboek, en ik heb al op alle mogelijke manieren geprobeerd om dit nummer er uit te kijgen maar het lukt echt niet.. Dit nummer komt steeds in beeld zodra ik een bericht heb ingetoetst en ik het bericht wil verzenden.

Ik kan dan vervolgens wel gewoon een nieuwe ontvanger selecteren maar dat irritante nummer moet eruit..

Het nummer staat trouwens op de sim-kaart, want als ik tijdelijk een andere simkaart er in steek en ik ga sms-sen dan komt dit nummer niet naar voren.

Wie kan mij helpen??
 
Laatst bewerkt:
Open het menu van je gsm en ga dan naar je telefoonboek, open de telefoonboek en dan ga je naar contacten op de sim-kaart en wis het nummer dat steeds op het scherm verschijnt wanneer je een sms wilt versturen. In het kort je moet het nummer uit je sim-kaart wissen zodat dit niet meer verschijnt bij het verzenden van een smsje !! :thumb:
 
Open het menu van je gsm en ga dan naar je telefoonboek, open de telefoonboek en dan ga je naar contacten op de sim-kaart en wis het nummer dat steeds op het scherm verschijnt wanneer je een sms wilt versturen. In het kort je moet het nummer uit je sim-kaart wissen zodat dit niet meer verschijnt bij het verzenden van een smsje !! :thumb:

Ronaldo, dat heb ik al gedaan maar ook dat werkte niet.

Het is mij overigens wel gelukt om het nummer weg te krijgen: Dit nummer stond bij berichteninstellingen ingesteld als "standaardnummer ontvanger"..

Het is dus al gelukt, maar toch nog bedankt voor de reactie.

:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan