Onze Homepage..

Status
Niet open voor verdere reacties.

excelsior

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Jappie-Zland en ik zijn een paar weken geleden met een website begonne... na wat goochelen is er na ons inziens een mooie website uitgekomen.

» www.vvzuidland-b1.tk

Ik vraag dan ook jullie reactie.. wat er nog beter kan.. want een site is immers nooit volmaakt..

Nu heb ik al gelijk een vraag aan jullie :o .. we zitten namelijk met problemen qua webruimte.. om foto's up te loaden.. misschien weten jullie wat..

Ziet er leuk uit.
Zou hem iets smaller maken, met mijn taakbal links krijg ik net niet alles in beeld.
Foto's zou ik gewoon eerst downgraden tot een lager pixelformaat alvorens ze te uploaden.
Dit scheelt op termijn ook enorm veel in je dataverkeer, want iedereen moet ze ook weer downloaden.
Het is even zoeken naar wat nog net kan, maar het loont de moeite, want de pagina's zullen dan ook sneller laden.

Verder is het taalgebruik hier en daar niet helemaal volgens het gebruikelijke ABN, maar dit is misschien muggezifterij.

die banner van dot.tk kan heel makkelijk weghalen bij de instellingen van je account !!

Ik zie die banner zelf niet.. (NIS ;))
Maar ik zal hem eens weghale ..

@Sigma ... wat bedoel je met: Verder is het taalgebruik hier en daar niet helemaal volgens het gebruikelijke ABN, maar dit is misschien muggezifterij.

We hebben dat expres gedaan .. (nou ja Excelsior)
Het is niet echt een serieuze site .. :D

Het taalgebruik is natuurijk niet ABN.. maarjah wat wil je.. » HAVO :D .. nee maar het moet ook zoiets als een hangplek zijn voor het team.. daar hoeft dan ook niet ABN gesproken worden..

Je doelt hier op de verslagen enz. ?

Geplaatst door sigma
Foto's zou ik gewoon eerst downgraden tot een lager pixelformaat alvorens ze te uploaden.

Dat naar een lager pixelformaat downgraden, hoe doe je dat precies? Heb een aantal in mijn PC maar ook in de filemanager van de site. Deze laatste zouden vervangen moeten worden.

Alvast bedankt.

Joanne

Met de meeste fotobewerkingsprogramma's kun je foto's zo bewerken dat ze minder pixels krijgen en dus minder geheugen vragen.
Dit proces is niet omkeerbaar, je kunt op die manier niet de kwaliteit verhogen.
De originele foto's moet je dus wel bewaren.

webruimte

als U meer foto`s wilt plaatsen en geen hekel heeft aan een reclambanner van de aanbieder dan kan ik U aanraden 50megs.com
hier kan men maar liefst 500 mb uploaden,noud dus dan kunt U wat betreft het opzetten van foto`s wel even vooruit
het adres is
www.50megs.com
enne het kost niks!!!!!!!!!!!!!!
veel succes

ZET DEZE VRAAG EENS BIJ DE SECTIE PROMOTIE. DAARVOOR IS ZE GEMAAKT

Re: webruimte

Geplaatst door docowebmasters
als U meer foto`s wilt plaatsen en geen hekel heeft aan een reclambanner van de aanbieder dan kan ik U aanraden 50megs.com
hier kan men maar liefst 500 mb uploaden,noud dus dan kunt U wat betreft het opzetten van foto`s wel even vooruit
het adres is
www.50megs.com
enne het kost niks!!!!!!!!!!!!!!
veel succes

Ow bedankt ik zal eens gaan kijken.. maar wat vind je van de website zelf ..

Geplaatst door brecht.vermeer

Erm, voor zulke mededelingen kan je de 'attendeer beheerder' link gebruiken.. en dan graag _zonder_ caps.

Geplaatst door brecht.vermeer

Lees aub het eerste bericht nog eens .. daarin vragen wij of iemand nog gratis webruimte weet .. dat hoort toch niet bij promotie :confused:

Maar docowebmasters.. bedankt voor de tip. :thumb:
Is 50megs wel door te linken? want sommige (zoals geocities) kunnen niet doorlinken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan