Onze site...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb niet gekeken of alles ook echt werkte maar mijn eerste indruk is goed. Het is een duidelijke en overzichtelijke site. Ik geef een dikke 8:thumb:. Veel succes met je site.

Ziet er heel netjes en overzichtelijk uit.

1 puntje, bij home vind ik nogal veel onderstreept en dikgedrukt en verschillende letterkleuren en lettergrootes waardoor het in mijn ogen nogal druk er uit ziet, maar das mijn mening.

succes met je site

Hoi, het is een prachtige site. De kleuren zijn rustig waardoor alles leesbaar en overzichtelijk blijft. De site werkt vlot, de foto's worden leuk getoont en geven een goede indruk hoe het daar is. Een puntenaantal is moeilijk maar als het moet: niet onder de negen.

Groetjes, en doe zo voort

Ik weet niet als dit spam is of niet, maar ik heb een oproep...

Met deze site doen we mee aan een competitie voor site van het jaar. Organisator is www.jeugdwerknet.be. Als je onze site mooi vindt (deze dus), dan kan je er altijd op stemmen via deze link.

Ik pas de site ook regelmatig aan. Dus als je hem een week geleden zag, dan zij er ondertussen al enkele dingetjes veranderd.

Diederik

ik vind een eigen website maken altijd knap, maar dan ook ECHT een eigen site.

cijfer 4

Geplaatst door DiederikvH
Ik weet niet als dit spam is of niet, maar ik heb een oproep...
da's geen spam, da's onzin :p
jeugdwerk van het jaar vind ik dit niet...ik heb mooiere sites gezien

als voor de site, ik kom op de startpagina en zie 2 knoppen waarvan ik niet weet wat ze doen...vanzelfsprekend klik ik erop en het hele scherm wordt anders getoont (golven, wazig)...leuk ! :)
opzich kun je er ook nog een knop bijzetten met "Gespiegeld" met een link naar www.jouwsite.mirror.sytes.org

een beetje kritiek:
- bovenin donkerrood, links donkerblauw....niet mijn smaak
- de site is hoekig..vierkant...misschien een paar kleine kleine ronde hoekjes invoegen ?
- het logo spreekt me niet zozeer aan

maar je bent al een goed eind op weg :)
cijfer: 6

Geplaatst door JPeetje
da's geen spam, da's onzin :p
jeugdwerk van het jaar vind ik dit niet...ik heb mooiere sites gezien
Wat de jeugdwerknet site van het jaar betreft, het is blijkbaar het aantal bezoekers dat men het belangrijkste vindt blijkbaar.

En volgens jou ben ik geslaagd, woohoow! En dat voor iemand die er nooit een boek heeft voor open gedaan :p

Dus op het programma:
- leuker logo (enig iedee hoe? een flash-dinkske?)
- minder scherpe kantjes
- en een extra knopje op de homepage
- wat de kleuren betreft, dat zijn eigenlijk de gekende chiro-kleuren...

Als dat gebeurd is zal ik nog es om je mening vragen :D

Laatst bewerkt:
Geplaatst door DiederikvH
Dus op het programma:
- leuker logo (enig iedee hoe? een flash-dinkske?)
- minder scherpe kantjes
- en een extra knopje op de homepage
- wat de kleuren betreft, dat zijn eigenlijk de gekende chiro-kleuren...

Als dat gebeurd is zal ik nog es om je mening vragen :D
en dan zal ik ook wat strenger zijn :evil::p
met een leuker logo bedoelde ik gewoon iets moois met photoshop in mekaar flansen dat een paar simpele, maar toch heel 'geavanceerd' overkomende effectjes bevat...staat geweldig :)
minder scherpe kantjes is makkelijk, da's gewoon een beetje met die rondjes prutsen :)
en als de kleuren op die manier bedoeld zijn, dan moet je ze mooi zo houden :thumb:

echt heeel mooie site! :thumb: ik heb niet alles helemaal doorgelezen ofzo... maar ik geef het een dikke 8!

:o

Ik vraag nog maar eens om reacties want hij verandert eigenlijk constant, vandaar...

één opmerking: ik weet dat de MSN online/offline tekentjes niet werken. Ik moet de PHP scripts daaromtrend er nog eens op nakijken, want een week geleden lukte het nog.

Moeilijk leesbaar... er zit te weinig kontrast tussen tekst en achtergrond voor mijn oude ogen. Daarnaast eigenlijk alleen een vraag: je hebt de site toch wel doorgetest voor verschillende schermresoluties? Dan hoor je te weten hoe die er uitziet, en bovendien kun je opvragen welke schermresolutie je bezoeker heeft, en daar de inhoud van de pagina op afstemmen. Dat 'Druk op F11...' is dus eigenlijk een beetje lui?

Op F11 drukken zal enkel nodig zijn voor 480x640 resolutie en lager. Dat bezoekersaantal is héél laag. Voor de anderen is het wel ok.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan