Onzichtbare bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Phillipius

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2008
Berichten
30
Hallo,

Een tijd terug heb ik op een van mijn schijven een foutcontrole moeten doen. Er zijn toen behoorlijk veel bestanden verdwenen die ik niet meer kan zien maar er wel nog opstaan, aangezien de schijfruimte het zelfde is gebleven.

Er staan een aantal belangrijke bestanden op die ik nog nodig heb. Is er een programma waarmee ik de bestanden weer zichtbaar kan maken, of een manier ?


Met vriendelijke groet,

Phillip Jansen
 
Kijk nog eens goed de hele mappen structuur van die partitie na.
'Verweesde' bestanden worden met fileXXXX.chk in de hoofdmap van de C: schijf neergezet. Meestal niet veel nuttigs mee te beginnen, maar soms zitten er nog wel nuttige bestanden tussen, die je zult moeten hernoemen.

Verder bestaan er Found.000, Found.001 etc. mappen die qua naam niet meer te herstellen waren (ook in de hoofdmap van de C: schijf). Die zou je (theoretisch) met een hernoem actie weer in orde moeten kunnen maken, daar normaal gesproken de (bestands-)inhoud van die mappen wél de juiste bestandsnamen bevat.

Kijk maar rond op de schijf, en kijk of je dergelijke genoemde bestanden + mappen terug kunt vinden.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan