Hallo allemaal,
Ik ben in dreamweaver aan het proberen van een website te bouwen.
Voordien werkte ik met frontpage.
Dus ik ben een echte leek !
Mijn probleem :
Bij het ontwerpen van tabellen, zie ik de cellen van de ene tabel wel en van de andere niet in mijn browser ( explo.6) .
Als ik overschakel naar de layout mode dan zijn de cellen van de tabel waarvan ik ze wel kan zien in de brownser, grijs gekleurd.
Bij de andere tabel waar van ik de cellen niet kan zien niet.
Als ik in de onzichtbare cellen een tekst plaats of punt, worden ze wel zichtbaar .
Hoe maak ik de cellen zichtbaar in de brownser, zonder dat ik er tekst hoef in te plaatsen ?
Heb al uren gezocht naar deze instelling, in mijn boek Dreamweaver voor dummies vindt ik hier niets van terug.
Ik werk met MX 2004.
Hopelijk weet iemand de oplossing
Dank u
Yessie.
Ik ben in dreamweaver aan het proberen van een website te bouwen.
Voordien werkte ik met frontpage.
Dus ik ben een echte leek !
Mijn probleem :
Bij het ontwerpen van tabellen, zie ik de cellen van de ene tabel wel en van de andere niet in mijn browser ( explo.6) .
Als ik overschakel naar de layout mode dan zijn de cellen van de tabel waarvan ik ze wel kan zien in de brownser, grijs gekleurd.
Bij de andere tabel waar van ik de cellen niet kan zien niet.
Als ik in de onzichtbare cellen een tekst plaats of punt, worden ze wel zichtbaar .
Hoe maak ik de cellen zichtbaar in de brownser, zonder dat ik er tekst hoef in te plaatsen ?
Heb al uren gezocht naar deze instelling, in mijn boek Dreamweaver voor dummies vindt ik hier niets van terug.
Ik werk met MX 2004.
Hopelijk weet iemand de oplossing
Dank u
Yessie.
Laatst bewerkt: