ook aleen blauw scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcelhorjus

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2004
ook al een blauw scherm

heb zoals velen op deze site ook vaak last van een blauw scherm!!!!!
ben dan bezig met een spel of gewoon op internet. maakt eigenlijk niet uit wat ik doe.
opeens een blauw scherm en men pc start opnieuw op.
mijn pc spec. zijn:
AMD athlon 64 3500 venice 2,2 ghz
asrock mobo met dual chaneel ondersteuning voor mem.
3 gig geheugen, merk king elephant 1gig per stuk pc 3200 400 mhz
nvidia fxf 6600 gt
Alles is nog maar een maand uit. kan het een bepaalde instelling wezen ofzo. hoor het graag van jullie. zal in ieder geval men pc op niet meer opnieuw opstarten zetten zodat ik kan lezen wat hij als foutmelding geeft.

Laatst bewerkt:
das lekker makkelijk, heb men pc zelf gebouwd. werkt allemaal prima, ik vraag om een oplossing of een tip. niet om zoiets. :confused:

Voordat we weten wat er in het blauwe scherm staat kun je er eigenlijk weinig over zeggen. Op dit moment kan het hard- of softwarematig zijn

dat is wel waar. maar een rectie zoals bertus is wel een beetje vreemd. heb in de bios een kleine instelling veranmdert voor het geheugen en heb inmiddels nog geen blauw scherm gehad. als ik er weer een krijg. (wat ik natuurlijk niet hoop) laat ik weten wat er in staat.

heb na de aanpassing in de bios een mem test van microsoft gedraaid en die heeft 11/2 uur gedraaid zonder ook maar een foutmelding te geven. ga er van uit dat het opgelost is. zet de vraag ook op opgelost. bedankt voor de reply's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan