Ook de nieuwe brander brandt niet....

Status
Niet open voor verdere reacties.

boerdet

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hoop dat ik op de goede sectie zit:
De fout begon toen ik ontdekte dat ik nog wel cd's kon kopiëren, maar geen andere dingen kon branden. Het brandprogramma (Creator) zei dat het gebrand was, maar er staat niets op de CD-R. Een ander brandprogramma geprobeerd (Nero) en dat hielp niets.
Conclusie: brander stuk...! Ik een nieuwe gekocht (Aopen) en geinstalleerd (jumpers goed etc), alle brandprogs eraf en alleen Nero erop. CD rom en CD R worden door Apparaatbeheer netjes weergegeven. En branden maar..... en wat schetst mijn verbazing? Hij lijkt het te doen, maar er staat niets op de CD-R. Ander merk, ook niets. Kijk ik bij Eigenschappen en staat er wel degelijk wat op die CD R's weggeschreven (2.65MB foto's), maar ik kan het in de Verkenner niet zien !!! Allerlei Spybots, Adawares etc gedraaid, CWshredder en geen resultaat.
Het lijkt erop dat er een Windows file die samenwerkt met de brandsoftware of de brander corrupt is of zo. Ik snap er niets meer van. Iemand anders wel??
WindowsME op een Dell

WindowsME op een Dell goede combinatie
Zou maar eens windowsxp of anders windows98se installeren want windowsme is zeer onstabiel.

Geplaatst door SJJ
WindowsME op een Dell goede combinatie
Zou maar eens windowsxp of anders windows98se installeren want windowsme is zeer onstabiel.

Ja de draden zitten goed (hardware is meestal het probleem niet....). Bedoel je dat ME met Dell GEEN goede combinatie is?
Die Spywarelink naar HitmanPro is goed, een fantastische oplossing, maar werkt alleen onder XP....!

Dell is niet mijn faforiet en winme is het onstabielste besturingssysteem wat microsoft op de markt heeft gebracht dus wees wijs en zet er gauw een andere op
win98se of als het systeem het aan kan windowsxp

ik zou de cd eens bij iemand anders een proberen
kijk ook of de cd afgesloten is heb dat probleem ook eens gehad na afsluiting cd was het wel zichtbaar

Wat bedoel je met "afsluiten van een CD"? en hoe kan ik vinden wat mijn voeding is in WinMe?

Geplaatst door boerdet
Wat bedoel je met "afsluiten van een CD"? en hoe kan ik vinden wat mijn voeding is in WinMe?

een cd kan je afsluiten dat je niets meer kan bij zetten en voor jou voeding zal je de kast moeten open maken er zit een plaatje op met gegevens over de voeding maar na mijn mening ligt het niet aan de voeding de meeste voedingen zijn standaard tegenwoordig tussen de 200 en 300 whatt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan