Ook geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

jessica10

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2007
Berichten
7
Ook ik ben nieuw hier en weet zo goed als niets van computers (hahah...alleen de aanknop en ik ben nog niet zo blond dat ik met typex werk op het scherm...)
Ik gebruik mijn laptop voor radio en alle muziek.
Sinds vannochtend komt er geen geluid uit. Kan misschien zijn omdat de kat net over het toetsenbord liep..kweenie.
Ik heb stekkertje in de laptop die naar alle boxen gaat, geen geluid. Ook uit de laptop zelf komt geen geluid. Ik ben in configuratiescherm geweest en zo te zien staat alles open.
Zucht...wie o wie weet van een afstand (in normaal nederlands...ben beetje blond:eek: ) wat er aan de hand zou kunnen zijn?

Groetjes Jessica.
 
Dam begin ik maar heel simpel,staan de boxen wel aan?:D

Als het goed is heb je een "luidspeaker"rechtsonderin staan,twee maal op klikken en kijken of er niets gedempt staat aangevinkt?
 
Hmmm...da's wel errug simpel....:D Maar met mij weet je het nooit!
Nee, ik heb alle tekeningetjes van luidsprekers geprobeerd en nergens staat gedempt aangevinkt en alles staat omhoog.
Dussss....

Groetjes.
 
Rechtermuisknop op de "Deze computer"----->eigenschappen dan kom je in systeem eigenschappen,hardware,kijk eens of je daar onder besturing van geluid een geel of rood teken ziet staan?

Wat voor Pc heb je? en welk windows heb je?
 
Een sneltoetscombi voor de speakers off, misschien? kijk eens in de manual.

Weer de poes erover, en misschien doetietdanweer.:p
 
ik heb zoals gezegd vanalles geprobeerd. Niets wou. Dus heb ik de laptop uitgzet en raad eens wat.....
Ik heb geluid.
Maar....
Nu doet mijn toetsenbord raar! Waar de u,i,o,p,j,k,l,m zitten, krijg ik nu de 4,5,6,1,2,,3,0.
Dus de cijfers die normaal op het Toetsenbord van een computer rechts zitten...
Nu moet ik Fn ingedrukt houden wil ik letters krijgen ipv cijfers.
Snap je. en de vraagteken en aanhalingstekens ben ik ook kwijt.....

:confused:

jessica.
 
:( sorry......
welke manuel, hoe kom ik erin.
Ik ben 28, maar voel me 9 op dit moment....
 
ik kan niets vinden, er moet toch iets zijn om alles terug te draaien?
dat het toetsenbord standaard normaal functioneert?
 
Er bestaat een functie systeem-herstel,als die bij jou ingesteld staat?
Daar kun je een paar dagen terug gaan toen de Pc nog wel werkte!

Maar het staat toch ook echt in het boekje!


systeemherstel.JPG
 
Nou moe....
ik had dat systeemherstel dus geprobeerd, maar nee hoor. Hielp ook niet. (ik kom normaal nooit in die programma´s, er is me ooit verteld dat ik daar niet moet komen.....men heeft veel vertrouwen in mij, hahaha)
In ieder geval, ik was net met pijn en moeite een mailtje aan het typen en zo, uit the middle of nowhere, deed ie het normaal, tijdens het typen van een zin. Nou vraag ik je.....dit ding spookt!
In ieder geval heel erg bedankt voor je hulp.:thumb:

Groetjes Jessica.
 
én die heb ik niet. Deze laptop is al 5 jaar oud ofzo, gekregen paar jaar terug van een kennis. En er zit geen handleiding bij.

Groetjes.
 
Misschien een beetje ver gezocht,maar is het toetsenbord niet gewoon vuil,broodkruimels en stoffig........................:D
 
én die heb ik niet. Deze laptop is al 5 jaar oud ofzo, gekregen paar jaar terug van een kennis. En er zit geen handleiding bij.

Groetjes.

Als je op de site van de maker kijkt, en je type opzoekt, kun je hem zo ophalen, in een pdf, ingepakt of niet.
 
ik heb zoals gezegd vanalles geprobeerd. Niets wou. Dus heb ik de laptop uitgzet en raad eens wat.....
Ik heb geluid.
Maar....
Nu doet mijn toetsenbord raar! Waar de u,i,o,p,j,k,l,m zitten, krijg ik nu de 4,5,6,1,2,,3,0.
Dus de cijfers die normaal op het Toetsenbord van een computer rechts zitten...
Nu moet ik Fn ingedrukt houden wil ik letters krijgen ipv cijfers.
Snap je. en de vraagteken en aanhalingstekens ben ik ook kwijt.....

:confused:

jessica.

hoi jessica ik weet wat je probleem is denk ik
uhm ik denk dat er ergens rechts van je toetsenbord een paar nummers zijn of tekens die je moet uitduwen anders moet je gewoon alle toetsen nagaan :p ik he het zelfde gehad met de toetsen ofwel zit er rotzooi tusse je toetsenbord XD:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan