ook mijn 2e hd verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

djenet

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2004
Gisteren had ik 'm nog. Nu is 'ie weg.
Als ik wil scannen op virussen wordt de 2e schijf niet genoemd. Ook als ik kijk bij systeem informatie staat maar 1e harde schijf genoemd/beschikbaar.
Ik heb systeemherstel gedaan, dit levert niks op.
Is en blijft weg! Waar kan ik 'm terug vinden???

als je naar computer beheer / schijfbeheer gaat zie je dan ongebruikte schijven ertussen staan? misschien moet je nog een letter toewijzen aan je schijf...

het kan natuurlijk ook zo zijn dat het kabeltje is losgesprongen in je computer.

kan dat allemaal spontaan gebeuren/veranderen?
De 2e hd had altijd letter D.
In het opslag beheer zie ik 1 opslag medium gedefinieerd staan (C). Verder 4 (geloof ik) zonder specificaties.
Kan een schijf zomaar van z'n letter raken? (rare zin!?)

De kast staat muisstil. Kan er zomaar een kabeltje los springen? Moet ik de kast dan open maken?

De schijf was wel bijna vol! (film en multimedia bestanden !!) Het mediacenter gaf aan problemen te hebben met opnemen.

De laatste tijd heb ik wel problemen met een hoog CPU gebruik (C) schijf. Na Malwarebytes en Superantispyware er overheen te hebben laten lopen leek dat weer opgelost. Nu heb ik wel weer problemen daarmee (volgens mij ná het verdwijnen van de D).
Gek genoeg zie ik op mijn gadget het CPU gebruik van de 2 processoren: één 100% en 1 62%. Terwijl die ene niet te vinden is. Is dat soms niet actueel? Ook na herstart blijft ik dat zien (die op 100% vastslaat begint rond 80%).
Vastslaan gebeurt door explorer. Ik kan niet Verkenner niet meer gebruiken.
Scan nu nog een keer.

ik heb m open gemaakt en schoongemaakt. volgens mij zat er niets los, ik heb niets vastgemaakt :) maar... de D is weer terug!
Maakt niet uit hoe; het gewenste resultaat is bereikt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan