ook pc naar tv.

Status
Niet open voor verdere reacties.

maarten7post

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2008
hallo
ik ga binnekort een tv kopen, een flat screen lcd full hd.
maar ik wil ook graag mijn pc hier op aan sluiten.
maar ik heb ook nog mn oude kleinere pc scherm ook lcd.
ik wil ze graag dual screen zetten.
bij mijn normale beelscherm gebruik ik een soort van splitter : van "m'n pc uitgang (geen vga) " naar 2 vga uit gang ik gebruik er dan maar 1tje van.
ik heb een Radeon X1300/X1500 video kaart en weet dus niet zeker wat voor uitgang daar op zit. het lijkt op dvi maar ik kreeg bij mijn computer ( van dell) ook een zelfde soort splitter maar dan van "m'n pc uitgang naar 2x een dvi met 24 pins en een soort kruisje daarnaast. m'n computer uitgang heeft 60 met een open pin onderaan ( 59 pins totaal)

vraag1. wat voor uitgang heeft m'n computer (video card)

vraag2. als ik de vga van m'n full hd tv gebruik. is dat lelijk of heb je zwarte randen ofzo iets

vraag3. kan ik niet m'n kleine beeldscherm op vga aan sluiten en me tv op Dvi ?

ik hoop dat jullie dr wat van snappen :confused:

Laatst bewerkt:
hallo
ik ga binnekort een tv kopen, een flat screen lcd full hd.
maar ik wil ook graag mijn pc hier op aan sluiten.
maar ik heb ook nog mn oude kleinere pc scherm ook lcd.
ik wil ze graag dual screen zetten.
bij mijn normale beelscherm gebruik ik een soort van splitter : van "m'n pc uitgang (geen vga) " naar 2 vga uit gang ik gebruik er dan maar 1tje van.
ik heb een Radeon X1300/X1500 video kaart en weet dus niet zeker wat voor uitgang daar op zit. het lijkt op dvi maar ik kreeg bij mijn computer ( van dell) ook een zelfde soort splitter maar dan van "m'n pc uitgang naar 2x een dvi met 24 pins en een soort kruisje daarnaast. m'n computer uitgang heeft 60 met een open pin onderaan ( 59 pins totaal)

vraag1. wat voor uitgang heeft m'n computer (video card)

vraag2. als ik de vga van m'n full hd tv gebruik. is dat lelijk of heb je zwarte randen ofzo iets

vraag3. ik niet m'n kleine beeldscherm op vga aan sluiten en me tv op Dvi ?

ik hoop dat jullie dr wat van snappen :confused:

1- waarschijnlijk DVI

2- het kader kan je zelf instellen en bijstellen

3- vraag drie snap ik niet wat je bedoelt.

zou dit niet kunnen ?

ik gebruik die splitter naar 2x dvi en dan de een gaat naar m'n tv
en dan de ander zet ik een kleine adapter naar vga op en gaat naar m'n kleine scherm

die uitgang van me pc is niet universeel daarom kreeg ik er ook 2 adapters bij :P
punt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan