ook Windows 7 Areo Effecten Probleem :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
add

Ik heb een medion akoya MD96706
http://www.medion.de/ms/gamma/nl/md96706/flash.html
ik had vista maar die gaf problemen toen zei mijn broer instaleer windows 7
dit heb ik gedaan alleen nu zegt mijn laptop dat hij het progamme aero niet ondersteund ik heb al naar driver updates gezocht maar dat werkte niet weet iemand hier raad mee?

Welkom op Helpmij.nl

Lijkt me dat je maar eens duidelijk een vraag moet gaan stellen.:D

hier kunnen we niks mee.
Wat is het probleem precies?welk systeem etc etc.....

EDIT:ahh er is al een toevoeging.

Wat werkte niet met je drivers update??

Laatst bewerkt:
als ik patience opstart zegt hij dat mijn hardware versnelling het niet doen en mijn probleem oplossing zegt dat mijn laptop de aero het niet ondersteund valt die onder het zelfde zoja hoe los ik dit op? ik kan het eig niet zo goed uitleggen :S
ik kan misschien een screen shot maken van het probleem.

Laatst bewerkt:
Normaal gesproken met het installeren van de juiste video drivers.Geeft apparaatbeheer nog uitroeptekns(oid) bij je?

Drivers van de medion site gehaald?

ik had gekeken op de medion site naar wat voor videokaart ik had en ben naar de nevidia site gegaan en heb deze opgezocht en download de laatste update er voor maar hij accepteerde deze niet dus d8 ik misschien opnieuw windows 7 instaleren maar dat helpte ook niet dus nu zit ik weer bij het begin

Apparaatbeheer zal waarschijnlijk standaard vga stuurprogramma aangeven?

Op de onderstaande site je md/lt nummer invoeren.Dan krijg je als goed is je ondersteuning voor je laptop.Kies bij w7 dan je videodriver(8600m gs)

klik

bij de w7 krijg ik voor grafische kaart deze te zien Stuurprogramma Grafische Kaarten
Pilote Pour La Carte Vidéo MIM 2260/MIM 2280/MIM 2300 dat is niet degene die ik nodig heb toch? hoe vind ik de 8600 gs?

Die had je nog niet geprobeerd??Zo nee dan ff doen.Als die niet goed is dan krijg je toch een melding.

Anders naar site nvidea.Daar wel kiezen voor een 8m series

ik had die code al gebruikt.
ik kijk nu naar de nvidia site waar ik de vorige keer ook zat
bij zelfde driver alleen wou deze niet instaleren kan wel weer proberen en screen shot nemen zieje wat het probleem is aangezien ik alles wat slecht uit kan leggen omdat ik er niet zoveel verstand van heb.

ik heb nu optie 1 ge download en geinstaleerd terwijl optie 2 runde maar hij geeft geen resultaat en dat had ik de vorige keer ook nu moet ik mijn laptop opnieuw opstarten en dan kijk ik even of het heeft gewerkt :)

toen mijn laptop opnieuw opstarten omdat ik die driver had gedownload ging mijn beeldscherm raar doen in de manier van rare kleuren die door het beeld heen ruisden
toen heb ik de laptop uit gedrukt en opnieuw opgestart toen stond er er zijn problemen dat er nieuwe hardware is geinstaleerd herstellen (aanbovolen) nu is mijn laptop weer heel ver terug gezet voor alle updates.

Denk je dat ik naar een computerzaam toe moet gaan om mijn laptop weer naar vista terug te zetten en daar alle problemen op te lossen??

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan