Oorlog games

Status
Niet open voor verdere reacties.

ProMod

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2010
Zijn er games zoals Rome total war , maar dan dat je zelf een soldaat bent met een groot leger achter je , en bijv op een phalanx moet chargen , zoiets als dit.http://www.youtube.com/watch?v=cwjuU48q6kE
lijkt me zo vet , maar ik kan geen game vinden die dat heeft ,
grieken tijdperk en dan dat je een soldaat bent oorlog moet voeren enz.
weet iemand als er zulke games zijn/komen in toekomst ?

reactie aangepast; geen reden om te schelden, het gaat hier gewoon om een misverstandje

reactie aangepast; geen reden om te schelden, het gaat hier gewoon om een misverstandje

Als hij alles had gelezen had hij begrepen dat het om een 3d game ging en geen internet spelletje , sorry voor mijn uitval , maar ben nogal agressief op zulke reacties , sorry.

Hallo ik heb een vraagje kent iemand mischien battlefield 2 niet bad company maar alleen battlefield 2

Alvast bedankt. GR emre:)

beste wat ik me kan bedenken is "Mount and Blade".
Het is 3d, je bouwt een legertje op, maar je bestuurt wel slechts je eigen character.

en uhh Wie weet hoeveel Bits je nodig hebt voor Battlefield 2 (Niet Battlefield Bad Company 2) Maar die Andere waarmee je in jets kan vliegen) Ik heb Windows 7 WIE KAN ME HELPEN en of ik het dan ook zou kunnen instaleren ( IK MOET HEM NOG KOPEN )

Welkom op Helpmij.nl.:)

Graag even naar de datum van een topic kijken. Oude topics omhoog schoppen is niet toegestaan.

Tevens is het meeliften in iemand zijn / haar topic niet toegestaan, graag even een eigen topic aanmaken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan