ootlook expres overzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

nevola

Verenigingslid
Lid geworden
29 jan 2001
Hallo,

Heb win98SE op de tweede schijf staan en XP op C-schijf. Hoe kan ik het beste de data overzetten van schijf2 naar xp op schijf1???
m.v.g.

henk sr

Verplaatst van "Webbased email" naar "Outlook Express".

Dat kan simpel door een handmatige backup te maken.
Zie hiervoor het document uit de bijlage.
Let op, er zitten 2 versies in. 1 voor Win98 en 1 voor XP.

Laatst bewerkt:
Off topic

@Beste Paul-RT

Je schrijft in de handleiding "Maak van het hele nummer !!! een back-up eventueel op cd-rom.
Dus sleep met je rechter muisknop dat lange nummer naar een back-up map."

Heb je hier soms een speciale bedoeling mee,het gaat toch uiteindelijk om de map "Outlook Express"?

Verder is het overschrijven van account gegevens niet echt nodig,je kunt die n.l. in OE exporten ;)

Jammer dat je niet naar onderstaande site verwijst,daar komen met name,

Nieuwsaccount exporteren naar een bestand
E-mailaccount exporteren naar een bestand
Lijsten met geblokkeerde afzenders en andere e-mailregels behouden, ook aan bod.

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;nl;270670

Greetz.

@ Wanderer:
Ik doe expres niet de hele map o.e. kopieren, want dan neem je de fouten in het prog. mee.
Dus alleen de identiteitenmap.
Een account is vaak net zo snel aangemaakt als dat je ze kopieerd. Vandaar dat dat stukje ook ontbreekt.

Met de exporteren-optie van o.e. zelf heb ik slechte ervaringen. Vaak "mapi" fourmeldingen.
Vandaar mijn tutorial over handmatig een goede backup maken.

Ik doe expres niet de hele map o.e. kopieren, want dan neem je de fouten in het prog. mee.
Dus alleen de identiteitenmap.
In deze map,zit bij mij dan de "Microsoft-map" en daar zit weer de Outlook Express-map in,dus uiteindelijk gaat het daar toch om,of mis ik hier iets?

Klopt, daar heb je gelijk in.
Maar in de map van identities zitten soms meerdere (oude) mappen.
Ik laat dan in de mappen microsoft / outlook express controleren of de folders een recente datum hebben.

Maar je hebt wel gelijk. Toch ga ik de tutorial niet aanpassen hierin.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan