op afwijkende papiermaat printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

marianneke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 feb 2001
ben bezig kaarten te printen, en het lukt niet op twee printers.
ook geprobeerd de tekst staand en liggend te printen.
zelfs de tekst 90 graden gedraaid, ook dat wordt niet goed geprint.
ben ten einde raad... kaarten moeten vandaag weg...
Wie kan mij de juiste manier geven...?

gegevens:
Word 2007
papier 13,5 x 27 cm
printe 1: Canon MP560
Printer 2: Epson DX9400F

print van Wordbestand bijgevoegd.
staand.JPG

Zo te zien een A4 die in de lengte in twee helften is opgedeeld? Ik neem aan dat je het papier dan gaat dubbelvouwen? Waarom zet je de de twee tekstblokken niet in twee tekstvakken op een staand A4, en roteer je de inhoud zodat de een linksom is gedraaid en de ander rechtsom? Dan kan elke printer het afdrukken.

Zoals je in de eerste post kunt lezen betreft het een afwijkend formaat van 13,5 x 27 cm. dus geen dubbelgevouwen A4 (dan was het niet zo lastig...)

Gezien de tekst erop, zou ik zeggen: maak het maar A4, dan ben je van je probleem af.... Tenzij het papier waarop het gedrukt moet worden die maat heeft, maar dan heb je een printer nodig die A3 kan afdrukken. Ik ken die printers niet, dus dat mag jij zeggen!

Je moet het papier formaat instellen in de printersoftware,niet in word.
Heb je dat ook geprobeert???

het is speciaal papier met linnenstructuur, dus zit aan het formaat vast.
ja heb het formaat in de printer èn in word opgegeven.
afdrukvoorbeeld laat ook een afwijkend beeld zien, dus krijg het vermoeden dat er "iets" met de tekstvakken niet goed gaat.
ga het vanmiddag helemaal opnieuw maken en dan kan ik het ook op mijn werk nog eens proberen te printen.
ik laat t hier weer even weten, en alle tips blijven welkom.

Wat er nu eigenlijk is misgegaan weet ik niet. Heb het hele kaartje opnieuw gemaakt in een nieuw wordbestand. en nu is het wel gelukt. dus: waarschijnlijk toch "iets" met de tekstvakken zoals ik a.d.h.v. het printvoorbeeld ging vermoeden.
gelukkig is eea nèt op tijd gelukt.

dank voor jullie meedenken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan