op datum werkuren met formule berekenen

Status
Niet open voor verdere reacties.
vandaar dat hij waarschijnlijk de waarde op de 24e neerzet ipv. de 25e. Dus 1 naar links

ok nou das dan helder. Ik ga gewoon de datum als xx-x invoeren. En dan heb ik een mooi progr. dankzji jou. Moet ik de laatste code of die van ervoor gebruiken ?

Hallo Alphamax.
Ik merk dat als ik de gegevens heb ingevoerd, hij de invoer weghaald en naar de AK11 (datum cel) gaat. Zover perfect.
Om een nieuwe datum in AK11 te kunnen plaatsen moet ik er eerst weer op klikken. Dit terwijl het wel de actieve cel is. Ook in het naamvlak (linksboven in de Balk) wordt de cel niet weergegeven. Het vlak is leeg. Pas als ik er op klik komt er AK11 te staan. Is dit altijd zo of moet er misschien nog een stukje code bij zodat de cel ingevuld kan worden

Ik hoop dat voorgaande duidelijk is
Groet Rob

Bij mij staat er gewoon AK11 in het naamvak en je kan direct invoeren met gegevens.

Geen idee, misschien je bestand plaatsen, kan iemand het met eigen ogen zien.

ik zie net dat er heel kort AK11 komt te staan en gelijk weer weggaat.

Hij wil bestand niet uploaden ?

Dan is het een heeeel groot voorbeeldbestand.

plaats het met .xlsb extensie.

Klopt en heb geen idee waarom hij zo groot is (3mb). Hierbij een kleine versie die ook geen AK11 laat zien

kan het te maken hebben met de tijd zonder dubbele pint invoeren ? lijkt me niet maar...

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Heel vreemd.

Je code staat in een standaard module, en daar werkt het prima in middels F8 of F5.
Maar,.... de code hoort dáár niet maar in de module van het blad zelf, en dan gaat het zoals jij omschreef.
Op de een of ander manier verliest het de focus met het blad.

Application.goto werkt normaal heel goed.
Ik geef je in ieder geval een oplossing, maar het zint me niet.

Code:
range("AK11").select

Zet in de eigenschappen van de CommandButton de 'TakeFocusOnClick" op False en dan werkt de Application.goto Range("AK11") prima.

Kom er net achter dat als ik m op een gewone knop laat draaien...AK11 wel gewoon in naamvlak staat. Als in hem draai met de command button, hij het niet doet (naamvak). Kwam er achter door de code te draaien vanuit VBA

Zie #34 Appie.

Graag gedaan.

Zo zie je maar, ook voor mij weer leerzaam.

Mag ik je een andere vraag voorleggen,

Het bestand zoals gestuurd heeft uiteindelijk 6 werknemers met een Naam blad en een Betaling blad. dus 12 tabs. Nou vraag ik me af of er een manier is om, als er een andere naam moet komen op het tabblad (nwe werknemer), of dat via VBA mogelijk is om de naam te wijzigen, maar belangrijker ... de codes die naar betreffende blad verwijst. Kan me voorstellen dat dat heel veel code moet bevatten of zelfs helemaal niet mogelijk.
Als dat laatste het geval is is dat ook goed maar dan kan ik het zoeken naar een evt oplossing uit mn hoofd zetten.:D

Totaal off-topic maar .... niet geschoten ..enz.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan