JanDeWilder
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 jun 2008
- Berichten
- 34
Voor de echte kenners onder jullie.
Ik heb een *.xls document aangemaakt, waarin verschillende data van een bepaald project worden genoteerd. Als beheerder van deze data dien ik steeds op de hoogte te zijn als één van mijn collega's hier iets bijvoegt/ aanpast.
Bestaat de mogelijkheid om als hoofdgebruiker op de hoogte te worden gesteld als er een andere gebruiker wijzigingen doorvoert? (Per mail?)
Moet ik hiervoor een macro met "een button" schrijven? Vermits het om vele tabbladen gaat zou het omslachtig zijn.
PS: Ik werk met Outlook 2003 & document is opgeslagen op serverniveau.
WIj werken NIET met een microsoft exchange server.
Ik heb een *.xls document aangemaakt, waarin verschillende data van een bepaald project worden genoteerd. Als beheerder van deze data dien ik steeds op de hoogte te zijn als één van mijn collega's hier iets bijvoegt/ aanpast.
Bestaat de mogelijkheid om als hoofdgebruiker op de hoogte te worden gesteld als er een andere gebruiker wijzigingen doorvoert? (Per mail?)
Moet ik hiervoor een macro met "een button" schrijven? Vermits het om vele tabbladen gaat zou het omslachtig zijn.
PS: Ik werk met Outlook 2003 & document is opgeslagen op serverniveau.
WIj werken NIET met een microsoft exchange server.