Op eens alle monitor settings weg.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Danz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Danz

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2003
Heb al het 1 en ander gelezen hier over monitors maar niet precies het probleem dat ik heb.

Had gehoord dat je je monitor gewoon kon uitzetten als de computer nog aanstaat dus niet instellen bij energiebesparing bv na 1 minuut uitschakelen.

Nou dit gedaan maar nu na 5 keer in 5 dagen dat ik hem heb uitgezet zijn al de settings weg en was mijn beeld zwart doordat contrast was gereset naar 0 :confused:

Heb geen flauw idee wat er nu gebeurt is maar kan nu niet meer mijn volledige monitor grote benutten :confused:
Ik heb :

Iljama LS902UT met laatste drivers (CRT).
Nvidia gforce4 mx440 met laatste nvidiadrivers.

Iemand enig idee.. :)

Ik zet mijn monitors altijd uit als ik er niet op kijk. Daaronder ook IIyama's Doe dit al 15 jaar. Dat is de beste energiebesparing die er is.

Ik denk toch dat je per ongeluk een van de instelknopjes hebt beroerd bij het aan- of uitzetten. Zou de handleiding er maar eens bijnemen. Overigens geeft IIyama goede ondersteuning als je die nodig hebt.

Bedankt voor zo snel reageren maar ik heb geen knopjes ingedrukt ik hoorde hem alleen een vreemd geluid maken een dubbele klik en toen was dit opeens

Weet het wel zeker, heb je nog garantie of is die verlopen.
Mischien wel een reset knopje in gedrukt ofzo.
In ieder geval heeft dit niets te maken met je pc.
grtjs jjw

Ik zat ff op hun site te kijken enook de handleiding in pdf. ze hebben over recall drukken voor fabrieks instellingen..deze had ik al ingedrukt en toen werd tie weer zwart dus ik denk inderdaad dat tie kapot is :confused:

In ieder geval bedankt :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan