Op ipad grijze achtergrond ook op foto op voorgrond

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lavendel

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2012
Hallo allemaal,
Ik zit al tijden te stoeien op het volgende probleem. Op mijn website www.francetastique.eu heb ik een aantal fotoboeken geplaatst mbv jquery.fancybox. Via windows prima te zien op laptop en desktop. Op de iPad kan ik wel op een foto tikken, die dan vergroot wordt, maar in plaats van de achtergond donkerder te maken wordt ook de foto donkerder gemaakt, terwijl dat niet de bedoeling is. Evenmin zijn ook de pijltjes zichtbaar, waardoor je niet naar links of rechts kunt schuiven. Door op de foto te tikken wordt wel weer de pagina zichtbaar. Ik weet absoluut niet wat hier mis gaat. Normaal zou het mogelijk moeten zijn om op de foto te tikken en zo naar de volgende foto te gaan, enz. terwijl de rest van de pagina, behalve de uitvergrote foto dan, een licht grijze ondergrond heeft.

Wie heeft enig idee, hoe ik dit kan oplossen? Ik ben geen professioneel ontwerper, maar een amateur, die dit voor zijn plezier doet.
De fotopagina kan je direct bereiken met deze link: http://www.francetastique.eu/fotoboek1.html

Alvast bedankt voor het evt. meedenken.
Lavendel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan