op nieuw instaleren hoe

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johan1948

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2007
kan iemand mij snel helpen, ik heb een dome fout gemaakt nu kan ik niet meer het internet op kan helemaal niets meer met mij laptop geinstaleerd met xp home. heb mij gebruikers naam verwijderd in mijn administrator account nu ben ik dus niet meer de hooft gebruiker wat ik ook doe, krijg niet aan de praat, heb nu een back-up gemaakt. nu wil ik dus op nieuw instaleren maar heb geen idee hoe dat moet. heb al alt f10 gebrobeerd maar start gewoon normaal weer op naar een paar piep sinalen. wat moet ik nu doen om op nieuw te instaleren heb dus geen cd alleen op date van xp gemaakt op cd gezet. hoop snel iemand kan helpen groetjes Johan :shocked:

Laatst bewerkt:
waarom zou je niet gewoon je gebruiker terug aanmaken of de juiste rechten geven?
Rechts klikken op "deze computer" dan klikken op manage (beheer in het nederlands denk ik) en dan users and groups (gebruikers en groepen) daar kan je een gebruiker maken en die in de groep administrators steken

dank je maar ik durf niet verder om dat een lijst met
1 administrator ingebouwd account voor beheer
2 aspnet asp.net machine account account used for running the asp. n
3 gast ingebouwd account voor gasttoeg
4 helpAsistand helpasistand-caccount va account voor het leveren van hulp
5 Johan
suport_38 cn=microsoft corporation dit is een leveranciersaccount voor.

wat moet ik nu doen uit het rijdje hier boven je ziet mijn naam op 5 staan maar dat werkt dus niet en als ik verwijder geburd er helemaal niets. Hoop dat je mij nog verder kan helpen groet Johan

klik rechts op je naam en wijs een nieuw paswoord toe (als je het oude niet meer weet). Voeg jezelf dan gewoon toe aan de groep administrators in member off (lid van). of in groepen. Kijk ook even als je account niet als inactief staat aangegeven of iets dergelijks.

Bedankt maar ben er nog niet uit ik zit nu in het veld van
groepen selecteren daar onder staat aan gemakt in hooft letters Johan 1
daar verder onder staat geef de objectnamen heb ik neer gezet Johan 0 wel met spatie? druk ik op oke als ik het hebt aan getipt in het rondje. dan verschijnt weer het zelved wat ik hier boven hebt uit gevoerd dus geef de objectnamen? hoop dat je nog niet moe van mij word groet Johan :eek:

dan krijg ik een foutmelding
Er zijn een of meer fouten opgetreden tijdens het opslaan van wijzigingen in het groep lidmaatschap voor gebruiker Johan. ben er dus nog niet uit Johan

wat nu

:evil: computer beheer achter de naam gast staat rood kruis door
bij helpAssistant staat ook een rood kruis door
en bij suport_38 ook een rood kruis

probeer eens een nieuwe gebruiker te maken en die in de groep administrators te zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan