op nieuw opstarten door blauw scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

rarevent

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2006
Berichten
396
ik zat laatst al een tijd achter de computer en toen ging ik even wat muziek afspelen in windows mediaplayer en toen na eent tijdje kwam dit blauwe scherm ervoor:

Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade te voorkomen.

Driver_IRQL_not_less_or_equal

Als dit de eerste keer is dat u dit scherm met de stopfout ziet moet u de computer opnieuw opstarten, als het scherm nogmaals wordt weergeven, kunt u het beste de volgende stappen uitvoeren:

Controleer of alle nieuwe hardware en software op de juiste wijze is geinstalleerd. Is dit een nieuwe installatie vraag de leverancier dan of er nieuwe windows-updates zijn die u nodig hebt.

Als de problemen zich blijven voordoen, dient u alle nieuwe hardware en software te verwijderen of uit te schakelen. Schakel bios-geheugenopties zoal caching of het maken van schaduwkopieen uit.

Als u voor het verwijderen of uitschakelen van onderdelen de veilige modus moet gebruiken, dient u de computer opnieuw op te starten, op F8 drukken om de geavanceerde opstartopties te selecteren en vervolgens de veilige modus te kiezen.

Technische informatie (mogelijk in het Engels)
*** STOP: 0×000000D1 (0×00000000, 0×00000002, 0×00000000, 0×00000000)




Bezig met starten van de fysieke geheugendump
De fysieke geheugendump is voltooid
Neem contact op met de systeembeheerder of de afdeling technische ondersteuning op voor hulp.




kheb windows XP
gr. Rarevent:cool:
 
nou ja dat weet ik dus neit want de code zeg maar dat 0 × .... is nu anders... dus mischien wel...:eek:
 
Het gaat beide keren om de 0X000000D1 foutcode, ik raad je dan ook aan -voor alle duidelijkheid- bij dat topic te blijven. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan