op slot

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boekenwurm

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2006
Hallo!
Ik heb een nieuw account aangemaakt in Thunderbird, omdat ik een nieuwe provider heb, maar dat nieuwe account heeft een slotje erop zitten. Kan dan ook niets verwijderen.
Iemand enig idee hoe ik dat open krijg?

Bijlagen

• thunder.JPG
    thunder.JPG
    21,3 KB · Weergaven: 103
Nee, dat verhaal komt niet overeen.
mogelijk nog iemand met een idee?

Het slotje betekent niet dat je account "op slot" zit, enkel dat het account gebruik maakt van een beveiligde verbinding (SSL). Je probleem wordt waarschijnlijk niet veroorzaakt door het slotje dat je ziet, maar door iets anders.
Gaat het om een POP3 of IMAP-account? En wat kun je niet verwijderen? Verzenden en ontvangen gaat verder wel goed?

is een pop account, en ik kan binnengekomen berichten die ik niet hoef te bewaren niet verwijderen. Inmiddels ontdekt dat ze wel naar de prulllenbak van lokale mappen verplaatst kunnen worden , die dan automatisch geleegd worden bij afsluiten, maar dat is niet de handigste manier

Wil je de berichten direct verwijderen dan? Dus zonder tussenkomst van de prullenbak?
Dat kan door het bericht wat je wilt verwijderen te selecteren, dan de Shift-toets ingedrukt te houden en vervolgens op de Delete-toets te drukken (zoals hier beschreven).

na de ssl te hebben verwijderd, ja. maar even goed kan ik niet gewoon verwijderen......

Wat bedoel je dan met "gewoon" verwijderen? Verplaatsen naar de Prullenbak is inderdaad de standaardmanier en met de Shift-knop ingedrukt houden zoals hierboven omschreven moet een bericht direct verwijderd worden. Hoe wil je het dan hebben?

Ik ben gewend gewoon op het knopje "verwijderen"te klikken, bovenin het veld naast o.a. opstellen en ongewenst.......

Gewoon instellen dat bij afsluiten de prullenbak leeg mag, nooit gehad dat bij het verwijderen van een bericht die gelijk weg was, die kwam en komt in de prullenbak.

Klopt. Zo hoort het ook. Maar je kunt wel gewoon in de kop of on het bericht "verwijderen"aangeven, waarna het bericht in de prullenbak verdwijnt, die dan bij afsluiten geleegd wordt. Maar bij mij is het dus zo, dat de knop "verwijderen" niets doet. Moet nu klikken in het bericht op "bericht naar prullenbak verplaatsen"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan